Ga naar inhoud

Windows 7 verwijderen


Aanbevolen berichten

Als je nog een ander besturingssysteem op de computer hebt in de besturingssyteem opstarten en van daar uit de partitie met Win7 formatteren. Zolang dat niet de C-partitie is moet dat geen problemen opleveren.\n\nIn andere gevallen moet je maar even uitleggen wat je situatie is en dan krijg je de meest simpele methode op maat :)
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;515392]Als je nog een ander besturingssysteem op de computer hebt in de besturingssyteem opstarten en van daar uit de partitie met Win7 formatteren. Zolang dat niet de C-partitie is moet dat geen problemen opleveren.\r\n\r\nIn andere gevallen moet je maar even uitleggen wat je situatie is en dan krijg je de meest simpele methode op maat :)[/QUOTE]\r\n\r\nowjee nu krijgen we het haha\r\nhij staat op me C schijf helaas en heb hem over vista heen gezet...heb nog een folder met windows.old...en wil eigen wel weer windows 7 erop zetten maar op een \"Schone\" pc
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;515396]Gewoon opnieuw de DVD plaatsen herstarten , en dan kiezen in het menu voor nieuwe installatie en dan ook de schijf daar formatteren , die optie komt vanzelf in beeld[/QUOTE]\r\n\r\nJa maar heb een unhatted versie (weet niet of ik het goed heb geschreven maar denk dat jullie wel weten wat ik bedoel)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...