Ga naar inhoud

Niet goed geïnstalleerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Je hebt Windows 7?\nHaal dan de laatste updates op met \'windows update\' (klik op het windows logo links onder op je bureaublad, en ga naar \'\'alle programma\'s\" bijna bovenaan die lijst staat \'ie) klik daar op \'updates zoeken\'. er is nl een paar dagen geleden een update uitgebracht die het probleem zou moeten oplossen. het gaat dan specifiek om de update met het nr KB 976264, maar elke andere die erbij worden aangeboden kunnen ook geen kwaad. Dus installeer ze allemaal maar, mocht dat zo zijn.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie, en ik meteen gaan zoeken wat jij voorstelde!\r\nIk kwam alleen IE tegen bij het opvragen, stond niet in de lijst.\r\n\r\nEn inderdaad bij de browser IE krijg ik ook geregeld de melding van \"werkt niet meer\"\r\n\r\nMisschien kun je mij nog helpen nadat je de nieuwe bijlagen hebt gezien.\r\nInderdaad heb ik Windows 7
Link naar reactie
Kan je in Windows update je geschiedenis eens opvragen, dan kan je zien of de betreffende update is geïnstalleerd of niet.\n[ATTACH]15071[/ATTACH]\n[ATTACH]15072[/ATTACH]\n Bij mij staat dan wel \'voor x64 systemen\' bij, maar dat is omdat ik een 64bit Windows 7 heb, zover ik weet is het KB nr hetzelfde voor een 32 bit versie (x86).
Link naar reactie
Nee dat is niet IE, ik heb even gegoogled(had ik eerder moeten doen:$) op\nhet vermelde programma, en google kent het niet.\nDit wijst vaak(vandaar m\'n :$) op foute boel.\nDoe daarom maar eens een scan met MBAM, volg de instructies in\n[URL=\"http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=40142\"]Deze Link(Klik)[/URL] maar, en post het log even als het gedaan is.
Link naar reactie
Ja hoor, verwijder ze maar, en je hoeft het programma niet te kopen.\nWat wel een goed idee is, is om met [URL=\"http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=217684\"]CCleaner(Klik)[/URL] even je register op te schonen, en alle overbodige dingen zoals tempfiles op te ruimen. Bij de link zit ook een handleiding.\n\nMocht je daarna problemen ondervinden laat het dan even weten, dan zijn er misschien toch nog wat rigoureuzer acties nodig, maar dat is waarschijnlijk niet nodig en zien we dan wel weer.
Link naar reactie
Hoi Loretta\r\n\r\nDe melding verwijst wel steeds naar een \"temp\" (tijdelijk) bestandje ergens in jou gebruikers omgeving.\r\nMisschien kan je het bestand wat genoemd wordt een zoeken op je pc. \r\nZo komen we mogelijk bij de oorzaak.\r\n\r\nIk vermoed overigens dat het te maken heeft met de installatie van een programma wat dus niet geschikt is voor Windows7 en dat kan van alles zijn. \r\nIk zag in één van je schermen ook een soort \"update checker\" van Filehippo. Die is in elk geval nog niet geschikt voor Windows 7, dus mogelijk als je die de-installeerd (via configuratiescherm>software) dat het probleem verholpen is.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Dat heb ik weer hoor.....:-) Zit ik hier te tikken, leest niemand het.:-) Jou berichtje bij mij trouwens wel. Afijn, kijken hoe het nu gaat. Het kan natuurlijk altijd een ander prog zijn ook, maar die update checker is er in elk geval eentje die met elke opstart mee zal draaien, dus zal de melding dat vaak voor moeten zijn komen en dat klopt dan weer. Ik ben benieuwd.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hoi Loreta \r\n\r\nKan je aangeven welke programma\'s er op je pc allemaal geinstalleerd zijn.\r\nAnders download je SIW daar: [url]http://en.kioskea.net/telecharger/telecharger-54-siw[/url]\r\nAls je porteble versie neemt kan je hem op usb stick zetten en hoef je hem niet eens te installeren. daarin zit een optie om alle geinstalleerde progs zichtbaar te maken. \r\nMogelijk kan je dat hier posten, dan kunnen we zien wat er eventueel niet compatible is met windows 7.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...