Ga naar inhoud

Traag en fout openen van sommige websites


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Soms opent mijn windows vista pagina\'s heel traag.\r\nOf ik nu IE8 of Firefox of Chrome gebruik.\r\nAls dat 1 maal is blijft hij dat doen, als ik opnieuw opstart wil het weleens even goed gaan.\r\nOok zien de pagina\'s na lang wachten er anders uit dan normaal.\r\nVista is helemaal geupdate\r\nZal er een bijlage bij doen hoe mijn hyves dan opent.\r\nHopelijk hebben jullie een idee, alvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=atesli;514928]Soms opent mijn windows vista pagina\'s heel traag.\r\nOf ik nu IE8 of Firefox of Chrome gebruik.\r\nAls dat 1 maal is blijft hij dat doen, als ik opnieuw opstart wil het weleens even goed gaan.\r\nOok zien de pagina\'s na lang wachten er anders uit dan normaal.\r\nVista is helemaal geupdate\r\nZal er een bijlage bij doen hoe mijn hyves dan opent.\r\nHopelijk hebben jullie een idee, alvast bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb dat ook, als de site na lang wachten wel geopend is maar raar doet, druk ik gewoon even op \"deze pagina opnieuw laden\", dat duurt niet zo lang en dan doet hij het wel, ik weet niet waarom alle browsers zo traag zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...