Ga naar inhoud

Ik kan alleen een map aanmaken..


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Helpieeee...\r\n\r\nIk heb net Windows 7 geïnstalleerd, ik had eerste de beta versie en nu de echte.\r\nIk heb het dus geïnstalleerd, en ik wil een textbestandje aanmaken via rechtermuisknop.\r\nWat is er nou aan de hand ?\r\nZoals jullie misschien wel weten, als je WIndows 7 installeert laat hij je oude bestanden staan in het mapje: Windows.old. Met dat mapje is niks aan de hand.\r\nIk ga naar mijn nieuwe Program Files (x86), probeer daar een textbestandje aan te maken via rechtermuisknop, maar dat kan niet... Ik kan alleen een map aanmaken\r\nPS. Ik ben gewoon administrator\r\nEDIT: Mijn broer heeft het ook gewoon geïnstalleerd en bij hem lukte het wel\r\nEDIT: Het is Windows 7 Ultimate\r\n\r\nVoor de mensen die het niet meer volgen, een samenvatting:\r\n\r\n--> Ik kan overal gewoon een textbestand aanmaken behalve in de nieuwe program files, daar kan ik alleen een map aanmaken\r\n--> Ik ben gewoon administrator\r\n\r\nIk ben niet zo\'n pro met Windows 7, dus help me a.u.b.\r\nEen screenshot van rechtermuisknop in de Program Files (x86):\r\n\r\n[IMG]http://img532.imageshack.us/img532/8994/foutje.png[/IMG]
Link naar reactie
Ik kan in die map nog steeds niets.\r\nHet kopiëren kan wel, maar waarom zou ik het dan niet direct kunnen opslaan op die locatie ? Want als ik kladblok open en er iets inschrijf, en dan probeer op te slaan in Program Files, dan zegt ie:\r\n[IMG]http://img251.imageshack.us/img251/9427/foutje2.png[/IMG]\r\n\r\n\r\nPS. Als ik dan op \'Nee\' klik, gebeurt er niks en gaat ie weer terug naar het textbestandje, en hij is dan nog niet opgeslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...