Ga naar inhoud

xp prof -----> home


Anoniem2

Aanbevolen berichten

volgende probleem ... :) \r\nik heb de pc waar ik al paar dagen mee zat te kl***** eindelijk aan de praat nu staat er dus op beide hd een niet volledig geinstalleerde versie van xp professional \r\n:) \r\nwaar ik uiteraard geen key van heb dus die gaat niet door, ( tenzij ??? ) \r\nmaar heb wel een home edition key ( meerdere zelf ( oude pc\'s )) \r\nnu heb ik ook een cd gevonden voor de home, maaaaarrrr :) hoe kan ik nu de pc opnieuw formatteren voor die home edition, want in bios aangezet primary boot cdrom maar daar kijkt ie niet meer naar, gaat altijd onmiddellijk over naar het afwerken van xp prof .. \r\n\r\nplz peeps tell me :)
Link naar reactie
[QUOTE=glennopstal;514578]volgende probleem ... :) \r\nik heb de pc waar ik al paar dagen mee zat te kl***** eindelijk aan de praat nu staat er dus op beide hd een niet volledig geinstalleerde versie van xp professional \r\n:) \r\nwaar ik uiteraard geen key van heb dus die gaat niet door, ( tenzij ??? ) \r\nmaar heb wel een home edition key ( meerdere zelf ( oude pc\'s )) \r\nnu heb ik ook een cd gevonden voor de home, maaaaarrrr :) hoe kan ik nu de pc opnieuw formatteren voor die home edition, want in bios aangezet primary boot cdrom maar daar kijkt ie niet meer naar, gaat altijd onmiddellijk over naar het afwerken van xp prof .. \r\n\r\nplz peeps tell me :)[/QUOTE]\r\n\r\nc\'mon peeps :)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;514634]Zou het kunnen zijn dat je cd beschadigd is, waardoor de pc niet ziet dat het een opstartbare cd is?\r\nLeen anders van iemand de Windows Home cd en gebruik je eigen key.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDit hoeft niet te werken. Op de ene cd kan een andere code staan dan degene die al in het bezit is. Gebruik gewoon de key op de achterkant van het hoesje of zoiets. Er zijn (voorzover ik weet) namelijk niet veel gegevens aan een key verbonden.
Link naar reactie
[QUOTE=W-de-beste;515197]Dit hoeft niet te werken. Op de ene cd kan een andere code staan dan degene die al in het bezit is. Gebruik gewoon de key op de achterkant van het hoesje of zoiets. Er zijn (voorzover ik weet) namelijk niet veel gegevens aan een key verbonden.[/QUOTE]\r\n\r\nDit werkt altijd!!!!. Tenminste bij mij al zo\'n 400 keer met XP. Ik gebruik daar een Home of een Pro cd voor, afhankelijk waar de code op de kast naar verwijst. Geen enkele XP cd, bevat een eigen kode. Je licentie is de sticker die op de pc kast behoort te zitten.\r\n(en niet op het hoesje)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;515256]Dit werkt altijd!!!!. Tenminste bij mij al zo\'n 400 keer met XP. Ik gebruik daar een Home of een Pro cd voor, afhankelijk waar de code op de kast naar verwijst. Geen enkele XP cd, bevat een eigen kode. Je licentie is de sticker die op de pc kast behoort te zitten.\n(en niet op het hoesje)\n\nNiek[/QUOTE]\n\nIk had eens een XP cd, en toen ik hier een andere code invoerde dan degene die op het hoesje stond, gaf die aan dat het fout was. 8-|\n\nP.S. even dat het duidelijk is, ik heb het over een Slim! cd. daarop staat 9 van de 10 keer de code. Voor zover bekend bij mij is die code op de kast ook altijd de code van de [I]huidige[/I] installatie en niet de [I]nieuwe[/I].
Link naar reactie
[QUOTE=W-de-beste;515259]Ik had eens een XP cd, en toen ik hier een andere code invoerde dan degene die op het hoesje stond, gaf die aan dat het fout was. 8-|\r\n\r\nP.S. even dat het duidelijk is, ik heb het over een Slim! cd. daarop staat 9 van de 10 keer de code. Voor zover bekend bij mij is die code op de kast ook altijd de code van de [I]huidige[/I] installatie en niet de [I]nieuwe[/I].[/QUOTE]\r\n\r\nIn dit hele verhaal wordt met geen woord gerept over een slim cd.\r\nEn de code is alleen maar fout als je met een XP of XPpro kode probeert om bijvoorbeeld een cd met XP media center te installeren, dan wel andersom. Kortweg als de code niet bij de \"soort\" XP past die je wilt installeren.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
@ Niek: Misschien een idee om gewoon te zeggen dat het allebei misschien wel kan, want nu staat er een bericht voor de eigenaar van deze discussie dat er een nieuw bericht is, en dan blijkt het een van onze berichten zijn. Nu dus focussen op het probleem, niet op het feit of het wel kan of niet, en ik wil niet dat je denkt dat ik nu jou nu van alles de schuld geef, ik zat ook door te zeuren.\r\n@ Eigenaar: Sorry dat we hier een discussie hadden. Verder naar jouw probleem.\r\n\r\nGroeten,\r\nW-de-beste.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...