Ga naar inhoud

Fsc /scannow


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met een twain_32.dll foutmelding. Ik heb vernomen dat het commando Fsc / scannow alle dll files hersteld indien dat nodig mocht zijn. Ik voer dat commando in via het dos scherm van windows 7. Dus c:\\windows\\system32\\ fsc \\scannow. Er gebeurd echter niets. Ik zie alleen een flits van een of andere melding. Ik ben ook gaan zoeken naar het commando Fsc, maar vindt het niet. Waarschijnlijk moet het in de system32 dir staan.\r\nIk heb een win 7 oem systeem. Als ik het commando uitvoer op mijn andere pc werdkt het wel. Deze heeft echter XP als systeem.\r\nWat kan ik doen.
Link naar reactie
[QUOTE=Keikop;514524]Sorry voor de typfout maar ik gebruikte wel het commando c:\\Windows\\System32\\fsc /scannow en voerde dat uit in de Opdrachtprompt (dos venster) als administrator.\r\nGeen resultaat.\r\nIk wil nog even aanstippen dat ik Fsc niet terugvind op mijn PC.[/QUOTE]\r\n\r\nOok in bovenstaande staat fsc terwijl Anacho aangeeft:\r\n\r\n[QUOTE=Anacho;514522]SFC niet FSC[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...