Ga naar inhoud

Foto's worden niet weergegeven op internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=celdrie;514742]ik kan:\n\n1. Afbeeldings-URL kopiëren:\n[url]http://i48.tinypic.com/jktvs6.png[/url][/QUOTE]\nWat heb je nu hier gedaan ? Is tinypic.com ook de URL ? Of heb jij zelf het plaatje op tinypic.com geplaatst ?\n\nEn op die manier (URL direct in je browser adres-balk plaatsen) kan je wel de afbeeldingen downloaden ? (Ik zie bij beiden een plaatje)
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;514754]Wat heb je nu hier gedaan ? Is tinypic.com ook de URL ? Of heb jij zelf het plaatje op tinypic.com geplaatst ?\r\n\r\nEn op die manier (URL direct in je browser adres-balk plaatsen) kan je wel de afbeeldingen downloaden ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb niet zelf het plaatje op tinypic.com ge-upload, het is gewoon een plaatje op die site. \r\nEn hij opent ook niet als ik de URL in de browser plak, dan krijg ik: \r\n\r\nOeps! Deze link lijkt niet te werken -\r\nSuggesties:\r\nGa naar tinypic. com\r\nZoeken met Google:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;514768]Maar niet in Opera naar ik aanneem... Daar zie je wel het plaatje als je hem in de adresbalk plakt.\r\n\r\nAlle andere plaatjes welke niet tonen, zijn deze ook [B].[/B]PNG ?\r\nNaar tinypic.com gaan werkt wel ?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, als ik de link in Opera plak dan opent site wel goed, dan krijg ik gewoon het plaatje te zien die daar hoort.\r\n\r\nIk kan wel op tinypic.com komen, die opent gewoon normaal. Alle afbeeldingen die niet geopend worden zijn PNG ([url]www.myspace.com/shaneyaw[/url]) en op youtube zijn het JPG bestanden.
Link naar reactie
:confused: Geen idee waar dit naartoe leidt, maar ja, proberen....\n\nKrijg je bij een rechtsklik ook de optie om de afbeelding (zelf, niet de koppeling of link) op te slaan ?\nZo ja, doe dat eens ? Kan je hem dan in de Verkenner openen ? \nHeeft het een bestandsgrootte groter dan 0 ?\n\n\nZou het je lukken om het context-menu (dat rechtsklik-menu) te laten zien ?\n(Getypt, of een stukje screenprint)\n\n[url=http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B283807&x=9&y=8][U]Hier[/U][/url] heb je wel wat ideetjes van Microsoft om het probleem in IE te checken. Misschien levert dit wat op voor alle browsers die niets tonen.
Link naar reactie
In je bericht #14 heb je een schermafbeelding, maar die is niet zo makkelijk te bekijken. \r\nOp de afbeeldingen staat dit (voor ons onleesbare) icoontje:\r\n[ATTACH]15063[/ATTACH]\r\nKan je die eens groter plaatsen ? (Ik denk dat je er op kan gaan staan en misschien het icoontje zelf opslaan, anders uit de schermafbeelding knippen ?)\r\n\r\nHebben alle browsers dat zelfde icoontje voor niet geplaatste afbeeldingen ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;514915]In je bericht #14 heb je een schermafbeelding, maar die is niet zo makkelijk te bekijken. \r\nOp de afbeeldingen staat dit (voor ons onleesbare) icoontje:\r\n[ATTACH]15063[/ATTACH]\r\nKan je die eens groter plaatsen ? (Ik denk dat je er op kan gaan staan en misschien het icoontje zelf opslaan, anders uit de schermafbeelding knippen ?)\r\n\r\nHebben alle browsers dat zelfde icoontje voor niet geplaatste afbeeldingen ?[/QUOTE]\r\n\r\nZe hebben niet hetzelfde icoontje, bij IE8 is het en wit papiertje met een kruisje, in chrome een blaadje met 3 kleuren, en in firefox een gescheurd papiertje.\r\n[ATTACH]15067[/ATTACH]\r\n[ATTACH]15066[/ATTACH]\r\n[ATTACH]15068[/ATTACH]
Link naar reactie
Ik zou maar opstart-items gaan uitschakelen om het programma te vinden wat dit veroorzaakt (als het niet een MODEM/Router probleem is).\n\nAls je in een (als Administrator gestarte) [I]opdrachtprompt[/I], of in een \'[I]Start - Uitvoeren[/I]\' tekstveld typt:\nMSCONFIG\ndan kan je onder de tab \'[I]Opstarten[/I]\' alle vreemde software wat bij opstarten geladen wordt uitschakelen.\nDoe dat eens ( \'[I]Alles uitschakelen[/I]\'), en start dan opnieuw op.\nEen aantal dingen werken dan niet (goed), zoals je anti-virus, maar we willen tenslotte alleen weten of die afbeeldingen dan wel laden.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;515033]Ik zou maar opstart-items gaan uitschakelen om het programma te vinden wat dit veroorzaakt (als het niet een MODEM/Router probleem is).\r\n\r\nAls je in een (als Administrator gestarte) [I]opdrachtprompt[/I], of in een \'[I]Start - Uitvoeren[/I]\' tekstveld typt:\r\nMSCONFIG\r\ndan kan je onder de tab \'[I]Opstarten[/I]\' alle vreemde software wat bij opstarten geladen wordt uitschakelen.\r\nDoe dat eens ( \'[I]Alles uitschakelen[/I]\'), en start dan opnieuw op.\r\nEen aantal dingen werken dan niet (goed), zoals je anti-virus, maar we willen tenslotte alleen weten of die afbeeldingen dan wel laden.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb nog geen tijd gehad om dit te doen maar ik zal binnenkort nog wel even kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...