Ga naar inhoud

Install probleem in Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Install probleem\r\n\r\n\r\nAls ik een programma wil installeren gaat het installeren correct tot op het punt dat hij daarmee klaar is.\r\nDan volgt een schermpje:\r\n\r\nThe installer has insufficient privileges to access this\r\ndirectory:\r\nC:\\users\\akoya\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Installer\\{5\r\n44781AF-AC88-41AC-88ED-8Co1D571317B}. The\r\ninstallation cannot continue. Log on as administrator or\r\ncontact your system administrator.\r\n\r\nIk kan dan niets anders doen dan stoppen; het install-balkje loopt terug naar links en de installatie is tenietgedaan.\r\n\r\nBesturingssysteem: Vista Home.\r\nUiteraard log ik in als administrator.\r\n\r\nMisschien ergens een instelling fout???\r\n\r\nb.v.d.\r\njomirode
Link naar reactie
Probeer eens met een rechtsklik op de installer te kiezen voor \'[I]Starten als....[/I]\' Administrator ?\n\nOf dit proberen:\nin een opdrachtprompt (gestart als Administrator d.m.v. een rechtsklik zoals boven uitgelegd)\n[CODE]takeown /F \"C:\\users\\akoya\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Installer\\{5\n44781AF-AC88-41AC-88ED-8Co1D571317B}\" /R[/CODE]\n\nHet zou kunnen (?) dat je dit in veilige modus moet doen.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nDit al nagetrokken?\r\n[I]Configuratiescherm [/I]>> [I]Gebruikersaccounts[/I] (in de klassieke weergave).\r\n\r\nKlik op [I]Gebruikersaccountsbeheer in- of uitschakelen[/I].\r\nHaal het vinkje ([COLOR=\"Blue\"][B][I]V[/I][/B][/COLOR]) weg bij [I]Gebruik Gebruikersaccountbeh ... beter te beveilgen[/I].\r\n(Als dat er staat)\r\n\r\nKlik op OK en probeer dan nogmaals te installeren.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
qpc,\n\nOm heel eerlijk te zijn: Ik weet het niet! Ik ben er mee bezig geweest; intussen weet ik dat het probleem bekend is onder Error 1303. Ben bezig geweest met administratierechten met o.m. als gevolg dat ik zelfs geen ikoon meer van mijn desktop kan verwijderen, daarvoor heb ik geen rechten (meer).\nIk kan geen handleiding vinden hoe ik mijzelf de rechten kan geven.\n\nm.vr.gr.\njomirode
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nIk denk dat het probleem in je register zit.\r\nNu zijn er twee mogelijkheden:\r\n\r\na. Je kunt terug naar een eerder herstelpunt (van vóór de ellende begon)\r\nN.B. Herstelpunten ouder dan 14 dagen zijn geen optie.\r\n\r\nb. Je installeert een registry-cleaner die je register ontdoet van verkeerde instellingen.\r\nVraag is of dat lukt, omdat je amper rechten hebt.\r\n \r\nEen goed (gratis) programma dat dit voor je doet, vind je hier:\r\n\r\nLink: [url]http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm[/url]\r\n\r\nEerst een herstelpunt maken (als dat lukt).\r\n\r\nLukt het niet om bovenstaande cleaner te installeren, dan kun je deze eens proberen:\r\n\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Little-Registry-Cleaner-Portable-Edition/3000-18514_4-10920993.html[/url]\r\n\r\nZet hem op een USB-stick en probeer vanaf daar het register op C:\\ op te schonen.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...