Ga naar inhoud

account maken bij xp wachtwoord doet het niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[QUOTE=W-de-beste;515198]Gebeurt dit ook bij andere accounts, of is dit het enige account?[/QUOTE]\r\n\r\nik ben die vriend van digi.\r\n\r\nik heb een nogal oude computer maar wel heel snel en fijn, maar als ik een eigen acount wil maken met wachtwoord dan moet je de toetst heel lang indrukken en dan komt er met een hoop gepiep na 10 seconden een keer een teken opdagen en het beeld is dan helemaal zwart in plaats van blauw, dat is echt heel irritant.\r\n\r\nIk heb zelf niet echt verstand van computers (stereo en geluid is meer mijn ding tot ergenis van de buren) \r\n\r\nik hoop dat jij me verder kan helpen\r\n\r\nm.v.g. jelle wentink
Link naar reactie
[QUOTE=W-de-beste;515198]Gebeurt dit ook bij andere accounts, of is dit het enige account?[/QUOTE]\r\n\r\nCitaat:\r\nOorspronkelijk geplaatst door W-de-beste \r\nGebeurt dit ook bij andere accounts, of is dit het enige account? \r\n\r\nik ben die vriend van digi.\r\n\r\nik heb een nogal oude computer maar wel heel snel en fijn, maar als ik een eigen acount wil maken met wachtwoord dan moet je de toetst heel lang indrukken en dan komt er met een hoop gepiep na 10 seconden een keer een teken opdagen en het beeld is dan helemaal zwart in plaats van blauw, dat is echt heel irritant.\r\n\r\nIk heb zelf niet echt verstand van computers (stereo en geluid is meer mijn ding tot ergenis van de buren) \r\n\r\nik hoop dat jij me verder kan helpen\r\n\r\nm.v.g. jelle wentink
Link naar reactie
[QUOTE=W-de-beste;515976]En trouwens, hoe meld je je dan aan op die pc? ik bedoel, als je de pc installeert dan is er al een account, dus ik snap dat \'eigen account maken en aanmelden\' niet echt. Graag wat meer details, misschien is het dan duidelijk.[/QUOTE\r\n\r\nwij hebben een account zonder wachtwoord dat doet het wel, het gaat me om het intypen van het wachtwoord\r\n\r\ndan flikkert het beeld en piept ie helemaal\r\n\r\njelle
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...