Ga naar inhoud

Register aangepast en na update weer weg?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn vader (85 jr) heeft een laptop met windows 7 en power point viewer. Hij wil echter vanuit zijn e-mail programma gelijk een PP opstarten. Dit is mij gelukt door een aanpassing in het register. Echter als de laptop afgesloten wordt komen er updates binnen die de register aanpassing weer ongedaan maken. \r\n\r\nNu heb ik de automatische updates uitgezet. Echter dit vind ik niet zo handig. Heeft iemand een oplossing om de updates wel binnen te krijgen maar zonder een aanpassing in het register in iedergeval op die plaats van de aanpassing?\r\n\r\nBvd voor jullie reacties.\r\n\r\nBert
Link naar reactie
Ik weet niet welk email programma je vader gebruikt, maar normaal is voor zoiets geen register aanpassing nodig. Als er een powerpoint bijlage bij een email zit, klik ik daar dubbel op en hij opent.\r\nIk gebruik nog Outlook-Express. In windows 7 zou dat Windows Live Mail kunnen zijn, wat heel veel lijkt op Outlook, mits je de menubalk zichtbaar maakt. \r\nStel dus het/een email programma als \"standaartemailprogramma\" in en het moet lukken.\r\n\r\nHet wordt een heel ander verhaal, als het met de comptabiliteits problemen van de 2003 en de 2007 versie van Office Power Point te maken heeft.\r\nDan moet je inderdaad o.a. het register aanpassen en de wijzigingen opslaan. (eerst backup maken).\r\nMisschien kan je deze eens doorlezen: [url]http://www.sunbeams.be/powerpoint_windows_mail.html[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;513306]Ik weet niet welk email programma je vader gebruikt, maar normaal is voor zoiets geen register aanpassing nodig. Als er een powerpoint bijlage bij een email zit, klik ik daar dubbel op en hij opent.\r\nIk gebruik nog Outlook-Express. In windows 7 zou dat Windows Live Mail kunnen zijn, wat heel veel lijkt op Outlook, mits je de menubalk zichtbaar maakt. \r\nStel dus het/een email programma als \"standaartemailprogramma\" in en het moet lukken.\r\n\r\nHet wordt een heel ander verhaal, als het met de comptabiliteits problemen van de 2003 en de 2007 versie van Office Power Point te maken heeft.\r\nDan moet je inderdaad o.a. het register aanpassen en de wijzigingen opslaan. (eerst backup maken).\r\nMisschien kan je deze eens doorlezen: [url]http://www.sunbeams.be/powerpoint_windows_mail.html[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNiek,\r\n\r\nBedankt voor je snelle reactie. Hij werkt met Windows Live Mail. Ik heb het register aangepast zoals op de door jou bijgvoegde website staat. Echter als je de laptop afsluit gaat hij updates downloaden en installeren die de wijzigingen in het register weer ongedaan maken. Dit laatste begrijp ik niet en weet ik niet te voorkomen. Alleen te voorkomen door updates automatisch downloaden/installeren uit te schakelen.\r\nMaar dit wil ik liever niet.\r\n\r\nGroet Bert
Link naar reactie
Ga eens via het configuratiesscherm naar [B]\'standaard programma\'s\'[/B].\r\nKijk daar eerst of het juiste emailprogramma als standaard ingesteld staat bij [B]\'uw standaard prorgramma\'s instellen\'[/B].\r\nDaarna ga je naar [B]\'een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen\' [/B]en zoek je in de lijst naar PPS en PPT.\r\nKoppel beide bestanden aan de Powerpoint Viewer. nu zou het probleem verholpen moeten zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;513438]Ga eens via het configuratiesscherm naar [B]\'standaard programma\'s\'[/B].\r\nKijk daar eerst of het juiste emailprogramma als standaard ingesteld staat bij [B]\'uw standaard prorgramma\'s instellen\'[/B].\r\nDaarna ga je naar [B]\'een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen\' [/B]en zoek je in de lijst naar PPS en PPT.\r\nKoppel beide bestanden aan de Powerpoint Viewer. nu zou het probleem verholpen moeten zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nHeb dit geprobeerd stond al goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...