Ga naar inhoud

Kan geen gebruikers account aanklikken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds vanmorgen kan ik geen gebruiker meer aanklikken in het opstart scherm van windows xp. Wanneer het blauwe scherm komt waarin je moet kiezen met welke gebruiker je windows op wilt starten gebeurt er niets wanneer ik een account aanklik. Ook gebeurd er niets wanneer ik op uitschakelen druk. \r\nDe muis doet het verder perfect. Ik heb al geprobeerd windows te formatteren, wat overigens prima ging, totdat ik na het formatteren en installeren van de drivers de pc opnieuw opstartte en zich weer hetzelfde probleem voordeed.Ik kan dus gewoon niet meer op mijn computer komen :cry: Ik heb een legale versie van windows xp dus hier kan het ook niet aan liggen. \r\nKan iemand mij aub helpen?
Link naar reactie
Hoi Dieke.\r\n\r\nIk heb echt nog nooit van dit probleem gehoord. Heb je de muis al op een andere pc geprobeerd, want ik vermoed dat gewoon de linkertoets af en toe hapert?\r\nOf een andere muis op deze pc?\r\nKan je wel via het toetsenbord inloggen? (Met de pijltjes toetsen een account op laten lichten en dan geven?\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...