Ga naar inhoud

windows verkenner werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds een paar dagen niet meer in windows komen, wel via veilige modes met netwerkmogelijkheden, maar daar geeft hij ook steeds de melding dat windwos verkenner het niet meer doet en dat het opnieuw wordt opgestart.\r\nIk heb al verscheidene dingen geprobeert met systeemherstel en met ShellExView maar niks heeft geholpen.\r\nAls ik windows normaal start en mijn wachtwoord invoer geeft hij dus de melding dat windows verkenner niet meer werkt en hij geeft ook andere meldingen dat sommige dingen het niet meer doen, maar als ik dan op fouten opsporen klik, krijg ik een schermpje ervoor dat iets zegt over microsoft visual studio debugging.\r\nHeef iemand hier een oplossing voor?\r\n \r\nAlvast bedankt,\r\n \r\nEddie Sprietsma
Link naar reactie
Gebruik je MSN messenger? Deinstalleer die eens in de veilige modus en kijk dan eens wat er gebeurd. microsoft visual studio wordt mee geínstalleerd met MSN messenger dus, misschien helpt het.\r\n\r\nEn starte MSN messenger op en maakte automatisch verbinding wanneer windows opstart?\r\nDat kan je beter op handmatig instellen in de opties van messenger volgende keer.
Link naar reactie
[QUOTE=eddiesprietsma;513056]Ik kan sinds een paar dagen niet meer in windows komen, wel via veilige modes met netwerkmogelijkheden, maar daar geeft hij ook steeds de melding dat windwos verkenner het niet meer doet en dat het opnieuw wordt opgestart.\r\nIk heb al verscheidene dingen geprobeert met systeemherstel en met ShellExView maar niks heeft geholpen.\r\nAls ik windows normaal start en mijn wachtwoord invoer geeft hij dus de melding dat windows verkenner niet meer werkt en hij geeft ook andere meldingen dat sommige dingen het niet meer doen, maar als ik dan op fouten opsporen klik, krijg ik een schermpje ervoor dat iets zegt over microsoft visual studio debugging.\r\nHeef iemand hier een oplossing voor?\r\n \r\nAlvast bedankt,\r\n \r\nEddie Sprietsma[/QUOTE]\r\n\r\nStart eens op in de veilige mode en tik in het vakje \'zoeken\' of \'uitvoeren\' het commando [B]msconfig [/B]en druk op [B]enter[/B]\r\n\r\nGa naar het tabblad [B]opstarten [/B]en vik daar alle vinkjes uit.\r\nStart eens opnieuw op en kijk eens of het nu wel werkt.\r\nZo ja, dan weer even naar msconfig en weer een paar vinkjes aanzetten. elke keer daarna weer even opnieuw opnieuw opstarten, totdat het probleem terugkomt.\r\nJe weet dan dat je het moet zoeken in de laatste vinkjes die je aan gezet hebt en vandaar uit kan je verder zien welk programma dit veroorzaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...