Ga naar inhoud

Afsluitproblemen door WMS idle


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk ben al een poos aan het zoeken naar een remedie voor mijn probleem namelijk;\r\nals ik mijn computer wil uitschakelen krijg ik het volgende scherm\r\n\r\nIk heb het web al afgestruind maar wat de oplossing ook was, zoals bv \"NERO 7 verwijderen\" enzo werkte niet\r\nWellicht hebben jullie een oplossing\r\nIk zie het wel \r\n\r\nGroeten
Link naar reactie
[QUOTE=Brammetje50;512855]Hallo\r\n\r\nIk ben al een poos aan het zoeken naar een remedie voor mijn probleem namelijk;\r\nals ik mijn computer wil uitschakelen krijg ik het volgende scherm\r\n\r\nIk heb het web al afgestruind maar wat de oplossing ook was, zoals bv \"NERO 7 verwijderen\" enzo werkte niet\r\nWellicht hebben jullie een oplossing\r\nIk zie het wel \r\n\r\nGroeten[/QUOTE]\r\n\r\nType in het vakje zoeken/uitvoeren: msconfig. Dan kijk je onder services, en dan vink je office source engine uit. Dan moet het prbleem over zijn.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nIk heb dit nog gevonden:\r\n\r\n[COLOR=\"Blue\"][B][SIZE=\"2\"]Hoii, ik had hetzelfde probleem na wat research ben ik er achter gekomen hoe je van het probleem af kan komen. Volg gewoon deze aanwijzingen op:[/SIZE][/B][/COLOR]\r\n\r\n[B][COLOR=\"Blue\"][SIZE=\"2\"]Als je onder START naar Programma\'s gaat, vervolgens Nero Essentials, optie Extra, linker muisknop op \"Nero Scout\" en uitschakelen. Computer uitzetten (volgt nog één keer \"Dit programma reageert niet\") en vervolgens herstarten. Je zult zien dat de gewraakte mededeling dan niet meer komt bij het weer afsluiten.[/SIZE][/COLOR][/B]\r\n\r\nNiet helemaal taal-correct, maar als het werkt, who cares?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Helaas werken de aangeboden sugesties va Edmoor noch van Jeep niet\r\nIk heb NERO met Revo uninstaller verwijderd en ook de NERO tool gebruikt maar dat hielp niet\r\nOok de tip van de \"communicator\" werkte niet. Deze was volgens Windows niet aangetroffen.\r\nMet CCleaner het register opgeschhond maar dat lostte ook niets op.\r\nIk begrijp, zoekend op internet dat dit toch een veel voorkomend probleem is en waar nog geen echte oplossing voor is.\r\nWellicht een nieuwe installatie van XP\r\n\r\nIk zie het nog wel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...