Ga naar inhoud

Lettertype in Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nBedoel je dat het té kleine letters zijn?\r\n\r\nKlik dan met rechts op je [I]bureaublad [/I]en kies [I]Aanpassen aan persoonlijke voorkeuren[/I].\r\nKies [I]Lettertypen groter of kleiner [/I]maken.\r\n\r\nJe kunt ook de beeldscherm-resolutie terugzetten van maximaal naar b.v. 1024 bij 768 pix.\r\n(Klik op [I]Beeldscherminstellingen[/I]).\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nKlik op de onderstaande link.\r\nDaar staat een filmpje van Microsoft met Nederlandse ondertiteling.\r\n\r\nLink: [url]http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://res2.windows.microsoft.com/resbox/nl/Windows%25207/Main/3/b/3bcb132b-82ea-4808-b1e7-02f5b0bd8ea8/3bcb132b-82ea-4808-b1e7-02f5b0bd8ea8.jpg&imgrefurl=http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Make-the-text-on-your-screen-larger-or-smaller&usg=__TM-R3ehddx8-xjRuXSD7CDeJ8TQ=&h=239&w=410&sz=62&hl=nl&start=13&um=1&itbs=1&tbnid=Df5mKKQKhuRIOM:&tbnh=73&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dbeeldscherm%2Baanpassen%2Bwindows%2B7%26hl%3Dnl%26um%3D1[/url]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
hey hey JEEP,Ik heb het bekeken maar ik weet nog steeds niet of en hoe ik het type letter kan wijzigen.Kijk in typografische ntermen heeft een lettertype een naam bijv. Times NewRoman is zo een naam. Nu kan ik het lettertype dat NU in Win7 wordt gebruikt niet goed lezen het is te flets en te mager, Ik wil dus in het totaal een ander ettertype lezen.Nou en dat lukt maar niet,:( groet JOST
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nStapje verder, maar het heeft consequenties!\r\nKlik met rechts op het [B]Bureaublad [/B]>> kies [B]Persoonlijke Voorkeuren Aanpassen[/B].\r\nKies [B]Kleur en vormgeving van vensters[/B].\r\nKlik onderaan op: [B]Eigenschappen van klassieke vormgeving openen [/B]voor meer kleuropties.\r\nNu zie je een voorbeeldscherm met daaronder een aantal thema\'s waar je uit kunt kiezen, zoals Niek al zei.\r\nKlik op [B]Geavanceerd[/B].\r\nNu zie je wéér een voorbeeldscherm, waarin je [I]per Windows-onderdeel [/I]het lettertype en de grootte kunt wijzigen.\r\nDat kan [B]niet [/B]bij alle onderdelen! (B.v. niet bij het Bureaublad)\r\nZoek in dat lijstje van [B]Bureaublad [/B]naar een item waarvan je het lettertype wilt wijzigen.\r\nAls dat kan (áls), dan staat nu rechts welk font wordt gebruikt, in welke kleur en in welke grootte.\r\n\r\n[B]Let op[/B]: als je hieraan gaat knutselen kan het merkwaardige resultaten opleveren.\r\nKoppel je b.v. de [B]Actieve Taakbalk [/B]aan een 30-punts letter (nu 19) in het [COLOR=\"Red\"][B]rood[/B][/COLOR], dan zullen je taakbalken er niet uitzien. Waarschijnlijk onleesbaar zijn.\r\nEnige voorzichtigheid is hier dus geboden ...\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hallo Jeep, Ben je er nog? Even OFF Topic Wat is dit toch een vervelend Forum. Ik heb een paar keer herzelfd bericht aan je gestuurd omdat ik niet doorhad,dat er een blad 2 was gemaakt. Waarom nou niet duidelijk aangegeven aan het einde van een bladzijde dat er een vervolg blad is aangemaakt.Nu terug naar de Topic Ik heb gedaan wat je aangaf met goed suc6 maar lang niet alles is te veranderen.Efin Wn 7 is nu iets beter bruikbaar voor me. Bedankt en als je nog meer weet houd ik me aanbevolen. Met VR groet JOST:D
Link naar reactie
[QUOTE=Jost;513565]Hallo Jeep, Ben je er nog? Even OFF Topic Wat is dit toch een vervelend Forum. Ik heb een paar keer herzelfd bericht aan je gestuurd omdat ik niet doorhad,dat er een blad 2 was gemaakt. Waarom nou niet duidelijk aangegeven aan het einde van een bladzijde dat er een vervolg blad is aangemaakt.Nu terug naar de Topic Ik heb gedaan wat je aangaf met goed suc6 maar lang niet alles is te veranderen.Efin Wn 7 is nu iets beter bruikbaar voor me. Bedankt en als je nog meer weet houd ik me aanbevolen. Met VR groet JOST:D[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Jost. \r\nIn je gebruikers instellingen kan je instellen, dat je meer berichten per pagine tegelijk wilt zien. Dan gebeurt het niet zo snel, dat je fout zit. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=dutch-online;512633]Binnen welk Windows onderdeel wil je letters aanpassen??\r\n\r\n\r\nzelfs in kladblok kun je de lettertypes aanpassen.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar zoek ik nu al een tijdje naar !\r\nHOE kun je het [B]standaard[/B]lettertype aanpassen in Kladblok ? Dus niet per document, maar zodat je zelfgekozen lettertype wordt gebruikt, zodra Kladblok wordt opgestart ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...