Ga naar inhoud

USB word weergegeven als Map


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,,\r\n\r\nIk heb 3 USB\'s en als ik die in mijn PC stop dan hoor ik wel een een geluid dat hij die herkent maar, als ik dan naar \'\'computer\'\' ga dan worden ze weergeven als map.\r\nMijn oude MP3 werd ook als map aangegeven maar toen ik de bestanden eraf had gehaald en de MP3 had geformateerd werd ie weer als verwisselbareschijf weergeven.\r\nAlleen nu is het probleem: 2 van de 3 zijn 8gb en dat gaat nogal land duren om alles over te zetten:(\r\n\r\nik heb Windows vista Home premuim\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nPS: Op mijn school werden ze ook al als map aangegeven
Link naar reactie
[QUOTE=Germ13;510712]Hallo,,\r\n\r\nIk heb 3 USB\'s en als ik die in mijn PC stop dan hoor ik wel een een geluid dat hij die herkent maar, als ik dan naar \'\'computer\'\' ga dan worden ze weergeven als map.\r\nMijn oude MP3 werd ook als map aangegeven maar toen ik de bestanden eraf had gehaald en de MP3 had geformateerd werd ie weer als verwisselbareschijf weergeven.\r\nAlleen nu is het probleem: 2 van de 3 zijn 8gb en dat gaat nogal land duren om alles over te zetten:(\r\n\r\nik heb Windows vista Home premuim\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nPS: Op mijn school werden ze ook al als map aangegeven[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik het goed begrijp zie je het icoontje als \'map\' of zo? In dat geval zullen er een paar losse bestanden op die stick staan, bijvoorbeeld een .ini bestond of iets in die geest.\r\nMaak een map aan op die stick, gooi alle losse bestanden die je wilt bewaren in die map (kost je maar een paar seconden) en maak daarna de verborgen bestanden zichtbaar via \'map-opties\'. Verwijder dan alle losse bestanden op die stick en probeer het nog eens.
Link naar reactie
[QUOTE=Jeep;510748]Hi,\r\n\r\nEn nu je probleem?\r\n\r\nIk bedoel: ze worden wel herkend, dus dat is het niet.\r\n\r\nJe wilt iets overzetten, van waar naar waar?\r\nEn dat duurt (te) lang? (= hoe lang?) Dus dat heb je al geprobeerd?\r\n\r\nOmschrijf eens duidelijk [I]WAT [/I]je wilt en [I]WAT [/I]en dan niet lukt.\r\n\r\nJeep;)[/QUOTE]\r\n\r\nAls jij geen antwoord voor dit probleem hebt hoef je ook niet te reageren hier heb ik namelijk NIKS aan.\r\nNeem een voorbeeld aan qpc hij probeert tenminste nog een oplossing te vinden en hij snapt wat ik bedoel.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;510868]Als ik het goed begrijp zie je het icoontje als \'map\' of zo? In dat geval zullen er een paar losse bestanden op die stick staan, bijvoorbeeld een .ini bestond of iets in die geest.\r\nMaak een map aan op die stick, gooi alle losse bestanden die je wilt bewaren in die map (kost je maar een paar seconden) en maak daarna de verborgen bestanden zichtbaar via \'map-opties\'. Verwijder dan alle losse bestanden op die stick en probeer het nog eens.[/QUOTE]\r\n\r\nJa ik bedoel een map icoontje.\r\nIk heb het geprobeert maar het is niet gelukt jammer genoeg:(
Link naar reactie
[QUOTE=Germ13;510879]Ja ik bedoel een map icoontje.\r\nIk heb het geprobeert maar het is niet gelukt jammer genoeg:([/QUOTE]\r\n\r\nTja, het probleem zit hem dus toch echt in de stick(s), want je schrijft dat je op school ook een map-icoontje te zien krijgt.\r\nAls je alle losse bestanden en verborgen bestanden van de stick verwijderd hebt, dan heb ik eigenlijk niet zo gauw een verklaring voor dit probleem. Ik zou in ieder geval de sticks wel even grondig scannen met een virusprogramma en daarna toch maar de inhoud naar de pc kopieren en dan deze sticks opnieuw formatteren.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;510880]Tja, het probleem zit hem dus toch echt in de stick(s), want je schrijft dat je op school ook een map-icoontje te zien krijgt.\r\nAls je alle losse bestanden en verborgen bestanden van de stick verwijderd hebt, dan heb ik eigenlijk niet zo gauw een verklaring voor dit probleem. Ik zou in ieder geval de sticks wel even grondig scannen met een virusprogramma en daarna toch maar de inhoud naar de pc kopieren en dan deze sticks opnieuw formatteren.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor de reacties dan moet ik ze maar op dezelfde manier doen die ik ook gebruikt heb bij mijn MP3
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...