Ga naar inhoud

Windows 7 Netwerkcentrum loopt vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds afgelopen woensdag een Packerd Bell One Two touchscreen computer. Ik stelde de internetgegevens in toen ik hem voor het eerst opstartte en ik kon ermee op internet. Maar toen ik hem afsloot en weer opstartte deed internet het niet. Als ik het netwerkcentrum wil openen loopt het netwerkcentrum vast. Je het tabje is dan helemaal leeg en je kunt het niet wegklikken. Ik ben met deze klachten naar de media markt gegaan (waar ik het had gekocht) en daar vertelden ze mij dat ik de computer moest resetten. Dat heb ik gedaan, en daarna kon ik weer op internet. Maar het probleem kwam na opnieuw opstarten weer terug. Wat moet ik doen????:confused:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
[QUOTE=Bisar21;510519]\r\nHallo,\r\n\r\nIk heb sinds afgelopen woensdag een Packerd Bell One Two touchscreen computer. Ik stelde de internetgegevens in toen ik hem voor het eerst opstartte en ik kon ermee op internet. Maar toen ik hem afsloot en weer opstartte deed internet het niet. Als ik het netwerkcentrum wil openen loopt het netwerkcentrum vast. Wat moet ik doen????:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou zelf naar de media markt gaan, je hebt het daar gekocht en het werkt niet zoals het hoort... \r\nHun behoren gewoon een goed werkende PC te leveren.\r\nJe kan er duidelijk bij vermelden dat het probleem terug blijft komen na het herstarten van de PC.\r\n\r\n[QUOTE=jose000;531203]ik heb ook een compaq laptop gekocht en kom helemaal niet op het internet, breedband. Ziggo. Met de oude laptop geen probleem, dus er zijn geen netwerkproblemen. Kan iemand mij helpen?[/QUOTE]\r\n\r\nDit zijn hoogst waarschijnlijk instellingen in bijvoorbeeld Windows zelf, Internet Explorer of Firefox, de router/modem of de webkey.\r\nVoor jou geld hetzelfde... de winkel waar je het gekocht hebt hoort een goed werkende PC te leveren dus je kan altijd terug gaan.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...