Ga naar inhoud

virus?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!\r\n\r\nTijdens installatie van gedownloade software gebeurde er opeens allerlei dingen.\r\nIk heb meteen AVG virusscanner geinstalleerd. Deze vond virussen/trojans en deze zijn verwijderd.\r\n\r\nNu heb ik nog volgende problemen:\r\n1. als ik reboot staat standaard de windows firewall uitgeschakeld. Dat was voorheen niet\r\n2. het crikeltje naast de muisaanwijzer blijft maar zichtbaar en draaien. Alsof ie bezig is.\r\n\r\nWat kan ik hier aan doen?\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=jdray;510071]Tijdens installatie van gedownloade software gebeurde er opeens allerlei dingen.\r\nIk heb meteen AVG virusscanner geinstalleerd. Deze vond virussen/trojans en deze zijn verwijderd.[/QUOTE]\r\n\r\nIk neem aan dat je vanaf nu beseft dat dit de verkeerde volgorde is? [B]Eerst[/B] zorgen dat je virusscanner geïnstalleerd en ge-update is en dan pas iets gaan downloaden en installeren. \r\nCheck bij de Services (start> run> services.msc) of de service Windows Firewall is gestart en of deze op Automatisch staat.\r\nVerder inderdaad even met MBAM scannen en cleanen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...