Ga naar inhoud

msn loopt vast als ik op aanmeld klik


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;510360]Kijk eens onderaan deze pagina bij [url=http://msn-errors.blogspot.com/search/label/cannot%20sign%20in%20messenger][U]I cannot sign into MSN messenger[/U][/url]\r\n\r\nControleer ook of je systeem de juiste datum en tijd aangeeft.[/QUOTE]\r\n\r\nokey zal ik morgen proberen want zit nu ergens anders op de pc\r\nmaar hoe moet ik dat controleren dan gewoon op de klok in mijn huis kijken\r\nen wat is de marge?
Link naar reactie
Teletekst op je TV, en anders gewoon je horloge. Het is maar ongeveer.\r\nNormaal wordt de tijd bijna exact bijgehouden, dus een afwijking van een paar minuten is tegenwoordig al veel, maar dat zou voor dat inlog probleem nog niet erg moeten zijn.\r\n\r\nIk heb al veel reacties gelezen over deze fout, maar nogal weinig concrete oplossingen.\r\nWel loste het bij een aantal vanzelf op na een paar dagen.\r\n\r\nMaar als je systeemherstel niet wil starten :rolleyes:, dan is er toch echt wel kans dat er malware te vinden is, en dan zou je een HijackThis logje kunnen proberen bij de beveiligingsdraad zoals ik eerder linkte. (Als daar nog HijackThis loglezers zijn...)
Link naar reactie
Maar heb je dat .NET onderdeel proberen [B]in[/B] te schakelen ? Het stond dus uit ?\nWant ik zie nu eigenlijk pas dat het onderdeel van één van de foutmeldingen is.\n\nKijk ook in je logboeken (in je systeemwerkset, of rechtsklik \"[I]Deze computer[/I]\" en kies \"[I]Beheren - logboeken[/I]\") om te zien of er een vermelding- en ook een error-code is.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
imiddels 3 maand verder ofzo\r\nIs er koffie over mijn laptop gevallen..\r\nNieuwe videokaart en harde schijf.\r\nMSN doet het weer prima XD\r\nmaar ik raad NIEMAND AAN OM KOFFIE OVER ZEN LAPTOP/COMPUTER TE GOOIEN ALS MSN VASTLOOPT BIJ HET AANMELDEN, ik adviseer windows opnieuw te instaleren\r\ntoch bedankt voor de tips
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...