Ga naar inhoud

Problemen bij installatie Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ben ooit op mijn PC begonnen met Win Xp, toen geüpgraded naar Vista en ten slotte weer geüpgraded, naar Windows 7. Kreeg de tip dat ik beter een keer een schone installatie kon doen, dus dat heb ik geprobeerd.\r\n\r\nProbleem wat ik nu heb: als ik boot vanaf de DVD krijg ik de melding dat ik een toets op het toetsenbord moet indrukken om van de DVD te booten. Echter welke toets ik ook indruk, er gebeurt helemaal niets en Windows start gewoon weer op. Als ik in Windows zelf op setup.exe dubbelklik en uiteindelijk kies voor aangepaste installatie, wordt er helemaal geen schijf of partitie aangeboden.\r\n\r\nIemand wellicht een goede tip?
Link naar reactie
[QUOTE=Esvee;508671]wat doet de DVD in een andere pc?[/QUOTE]\nHeb het op mijn zakelijke laptop geprobeerd (draait op Win XP): laat probleemloos de aanwezige partities zien bij de keuze voor aangepaste installatie.\n\nHet gekke is als ik probeer om van de schijf te booten, tijdens het opstarten het drukken op F2/F11 probleemloos werkt (en uiteraard ook als Windows zelf opgestart is), maar op het moment supreme dat ik een toets moet indrukken om van de DVD te booten ik elke toets kan indrukken die ik wil, maar er niets gebeurd (had ook al het draadloze toetsenbord vervangen door een versie met draadje, maar dat mocht ook niet baten)
Link naar reactie
Heb ik al gedaan, daarom komt de PC ook met de melding \'om op een toets te drukken om van deze CD\\DVD te booten\' (exacte tekst ben ik even kwijt). Het gaat er om dat a) of mijn toetsenbord niet wordt herkend (als ik wil booten vanaf de DVD) of b) dat de partities op de harde schijf niet worden herkend (bij draaien van setup.exe vanuit Windows Explorer)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...