Ga naar inhoud

Windows 7 wil niet opnieuw opstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb Windows 7 Ultimate geinstalleerd op een Hp computer\r\nals ik een programma wil installeren die er om vraagt om de computer opnieuw te laten opstarten dan sluit windows netjes af maar na het post screen blijft ie zwart en dan moet ik de aan en uit knop indrukken en dan gaat de computer meteen uit.\r\nmaar hij wil niet opnieuw opstarten\r\nweet iemand wat er aan de hand is?
Link naar reactie
Nee geen HP laptop maar een HP DC 7100\r\nalles draait als een trein maar alleen als ik bv deamontools installeer dan moet ik om de setup te kunnen beginnen de computer op nieuw laten opstarten.\r\nen dat lukt dus niet(blijft zwart scherm)\r\nook gewoon zonder dat ik een programma installeer en alleen gewoon opnieuw wil opstarten blijft het beeld zwart\r\nnormaal moet je de aan/uit knop een aantal sec. vasthouden om computer uit te zetten\r\nmaar als ik opnieuw opstarten doe en het beeld blijft zwart dan hoef ik de knop maar aan te raken en de computer gaat uit.
Link naar reactie
[QUOTE=mmeels;508754]Net Daemon-tools gedownload en Win7 start niet meer normaal op ?\r\n\r\nAfgelopen week-end hetzelfde euvel als volgt opgelost voor Win7 Ultimate x86: druk op F8 tijdens de BIOS-POST.\r\n\r\nKies vervolgens in het bootmenu \"Opstarten met laatste werkende configuratie\"... bij mij lukte dat !?\r\n\r\nSucces ![/QUOTE]\r\n\r\nal gedaan, mocht niet helpen\r\nupdates binnen gehaald ook geen resultaat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...