Ga naar inhoud

Hp vista home premium formateren (64bit)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\n\r\nIk wil mijn computer formateren maar ik heb geen cd bij gekregen. toen ik deze computer had gekocht. Ik wil nu mijn computer formateren alles moet weg zodat het net nieuw is. WIe kan mij hierbij helpen. Ik wil graag dat mijn pc wel weer Nederlands word.\r\n\r\nSysteem informatie:\r\n\r\nWindows vista home premium (legaal)\r\n64bit\r\nHp pavillion
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp wil je dus niet formatteren maar wil je de computer terugzetten in fabriekinstellingen. Formatteren is daar wel een onderdeel van, maar als je dan stop hou je een computer zonder besturingssysteem over en dat is redelijk onbruikbaar.\n\nAangezien er geen recovery schijf is meegeleverd, is deze functionaliteit voorzien in een (verborgen) gedeelte op de harde schijf. Hoe je dat proces precies in werking zet kun je terugvinden in de handleiding van de computer. Da\'s namelijk bij ieder merk net even iets anders.\n\nZorg wel dat je je belangrijke zaken hebt gebackupt, want weg is weg ;)
Link naar reactie
Weet ik niet, iets met 0x00000 dan heel veel van die cijfers. Maar ik heb een D schijf waar recovery staat waar ik niet in kan vanwege beveiliging. Misschien is dat ook nuttig voor jullie.\r\n\r\nEdit:\r\nIk kan wel met hetzelfde cd wel gewone installatie utivoeren maarja dan worden oude bestanden naar windows.old verplaats heb ik alsnog niet veel aan.
Link naar reactie
[QUOTE]Systeem informatie:\r\n\r\nWindows vista home premium (legaal)\r\n64bit\r\nHp pavillion [/QUOTE]\r\n\r\nen nu wil je formatteren en windows 32 bits van vista erop zetten.\r\n[QUOTE]Ik wil even melden dat ik 32 bit windows vista home premium van medion heb (van mijn vaders laptop) maar als ik pc via die cd start laad hij windows bestanden daarna krijg ik blauwe scherm met een error [/QUOTE]\r\n\r\nZou het niet kunnen dat de problemen ontstaan omdat je 32 bits wil installeren op een computer die draait op 64 bits. als er meer als 4 gb geheugen in zit dan zal deze onder 64 bits niet kunnen gebruiken.\r\n\r\n[QUOTE]Edit:\r\nIk kan wel met hetzelfde cd wel gewone installatie utivoeren maarja dan worden oude bestanden naar windows.old verplaats heb ik alsnog niet veel aan. [/QUOTE]\r\nAls je dit gedaan heb kan je de bestanden van windows old niet gewoon deleten.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Vanaf het moment dat je je pc aanzet op F11 drukken (herhaaldelijk) dan zou je in het herstel rogramma van HP moeten komen. \r\nHeb je misschien wat gewijzigd aan de partities op je HDD? Bij \"oudere\" HP\'s is de herstelpartitie niet verborgen!\r\nIk weet niet of je de taal kan aanpassen bij een herstelling, bij sommige merken kan dit niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...