Ga naar inhoud

Internet valt steeds weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 7 op mijn computer staan en steeds wanneer ik op internet zit, valt het internet eruit.\r\nIk heb dit met mijn vorige versie van Windows 7 ook gehad en toen kom ik op internet een forum vinden waar de oplossing voor dit probleem stond. Daarna was er niks meer aan de hand.\r\n\r\nHet is als ik een minuut of 3, 4 aan het surfen ben en dan stopt het gewoon.\r\nIn IE, in Firefox of chrome.\r\nAls ik dan alle internet pagina\'s afsluit en weer opnieuw start is het weg.\r\n\r\nDit is eigenlijk mijn enige puntje van Windows 7qua kritiek, maar wel een hele grote.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen
Link naar reactie
Ik heb in dat topic gekeken en gedaan wat er stond.\r\nNog steeds heb ik het probleem.\r\n\r\nZal het proberen beter te verwoorden....\r\n\r\nIk ben gewoon aan het surfen over het net, alles opent en doet het goed.\r\nInternetconnectie is gewoon goed.\r\nDan moet ie lang denken om een pagina te openen en krijg ik de melden dat er geen verbinding met internet is, terwijl het icoontje, rechtsonder naast de tijd, gewoon aangeeft dat er een verbinding is.\r\nIk doe da den verbinding verbreken en verbinding maken en voila, internet doet het weer.\r\n\r\nZwaar irritant en ik had dit dus de 1e keer met windows 7 ook.\r\nToen op internet gelezen wat ik moest doen en hij deed het daarna echt super, nu na herinstallatie is het weer.\r\n\r\nHet is allemaal draadloos en de laptop staat verbonden met het stopcontact, dus er is altijd stroom.\r\nGeprobeerd of er tijdens dit voorval ook iets mis is met de draadloze verbinding van de PS3, mijn Iphone of mijn Imac, maar die hebben nergens last van.\r\n\r\nVoorheen ook nooit last met Vista.
Link naar reactie
Probeer eens een ander draadloos kanaal in te stellen. Meestal werkt kanaal 5 of 11 wel. Dit kun je doen in de router. Ga naar een commandprompt. Start / typ cmd in het invoerveldje en druk op Enter.\n\nVervolgens ipconfig en weer op enter\n\nOnthou het IP adres achter default gateway of Standaard Gateway.\n\nOpen een internet browser en typ het IP adres van de gateway achter http:// in de adresbalk.\n\nNu kun je inloggen met de juiste gegevens en de instellingen aanpassen.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb hetzelfde probleem. Gister hebben we een geheel nieuw alles in 1 pakket van ziggo. Een nieuwe modem + nieuwe router(sitecom). Internet doet het een tijdje goed en dan kan ik ook geen pagina\'s meer openen. Dit probleem heb ik bij mijn PS3 // Ipad zover ik nu gekeken heb niet. Ik zit op kanaal 11. Ook als ik op 192.168.0.1 kijk zie ik ook dat het internet niet is uitgevallen. \r\n\r\nMorgen anders Ziggo maar ff bellen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...