Ga naar inhoud

scribt fout op pagina.naar.system.herstel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo ik kan krant digitaal . wel inloggen ..maar niet vergroten om te lezen .steeds scribt fout op pagina . ook in privici .staat rood rond bord .ik heb wel een paar keer herstelsyseem gedaan . gedaan . toen kreeg ik melding .dat ik kaspersky. security.2010. .moest overschrijven . naar nieuwste versie..de keer er na . nog eens hestel.toen gaf kaspersky aan dat ie bestanden kwijt was . en moest herstel ongedaan maken . ook . kan ik adobe ned versie .niet updaten en flas player ook niet .. groeten jan.c.42. graag advies remedie:confused:
Link naar reactie
Zorg in ieder geval dat Kaspersky weer goed werkt, want die heb je nodig.\r\nZulke fouten met AV komen dacht ik wel vaker voor als je een systeemherstel uitvoert.\r\n\r\nWat je probleem is op die site weet ik niet zo snel, maar een melding van een script-fout (script toch? En niet scribt?) doet me vermoeden dat je misschien eens een update van Java moet doen.\r\n[url=http://www.java.com/nl/download/index.jsp][U]Version 6 Update 17[/U][/url] is de laatste.\r\nIn je softwarescherm kan je zien wat jij nu hebt.\r\n\r\n( ah FooBar... ook al scribt-blind....;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...