Ga naar inhoud

Acronis .tib bestand inkijken met ??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wel, ik heb Win 7 en bij mij laten de .tib imagefiles van TrueImage 9 en 10 zich gewoon bekijken met mijn powerdesk7 ( = net zo iets als verkenner ) software. Eventuele doc en txt files lees ik ook zo in en ik kan er vanuit die verkenner diverse opdrachten mee uitvoeren op de individuele files c.q. een aantal tegelijk.\r\nDus...
Link naar reactie
[quote=gigobert;506450]Wel, ik heb Win 7 en bij mij laten de .tib imagefiles van TrueImage 9 en 10 zich gewoon bekijken met mijn powerdesk7 ( = net zo iets als verkenner ) software. Eventuele doc en txt files lees ik ook zo in en ik kan er vanuit die verkenner diverse opdrachten mee uitvoeren op de individuele files c.q. een aantal tegelijk.\nDus...[/quote] Heb hem opgehaald, jammer, weer geen NL.\nAlles wat ik probeer te openen krijg ik de melding dat het te groot is voor Kladblok\nDus waarschijnlijk een verkeerd onderdeel.??\n \nIk snap eigenlijk niet waarom je dit in XP wel gelijk kunt openen en in Win7 niet :confused:
Link naar reactie
Ik begrijp niet zo goed wat je precies wilt doen.\r\nZelfs met de gewone windows verkenner krijg ik de .tib file ingelezen, d.w.z dat ik kan zien uit welke mappen en files zo\'n .tib bestaat.\r\nEen simpel .txt filetje daartussen laat zich inderdaad openen door vanuit die verkenner rechts te klikken en openen te zeggen, maar natuurlijk de meeste andere mappen/files kan je via True Image eventueel terug zetten of ergens anders heen sturen , maar natuurlijk niet openen en zeker niet met kladblok die alleen maar kleine teksbestanden aan kan. De anderen zijn o.a. exe, dll etc bestanden die zich niet laten openen immers en sommige misschien in hun specifieke programma\'s.\r\nHoop dat je hier iets mee kunt voorlopig; zo niet verklaar je nader.
Link naar reactie
[quote=gigobert;506497]Ik begrijp niet zo goed wat je precies wilt doen.\nZelfs met de gewone windows verkenner krijg ik de .tib file ingelezen, d.w.z dat ik kan zien uit welke mappen en files zo\'n .tib bestaat.\nEen simpel .txt filetje daartussen laat zich inderdaad openen door vanuit die verkenner rechts te klikken en openen te zeggen, maar natuurlijk de meeste andere mappen/files kan je via True Image eventueel terug zetten of ergens anders heen sturen , maar natuurlijk niet openen en zeker niet met kladblok die alleen maar kleine teksbestanden aan kan. De anderen zijn o.a. exe, dll etc bestanden die zich niet laten openen immers en sommige misschien in hun specifieke programma\'s.\nHoop dat je hier iets mee kunt voorlopig; zo niet verklaar je nader.[/quote]\nStel: in die backup van een hele partitie .tib bestand dus, staat ook een map met foto\'s of een progje.\nDan kun je gewoon met XP, dus zonder verder Acronis te ebruiken, dat bestand openen en er uit halen wat je wilt om elders te ebruiken.\nDus in feite zoals je een kopie ergens weg zet.\nHet werkt niet bij alles, maar wel het meeste.\nDat is makkelijk als je even iets wilt inzien en of gebruiken. :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...