Ga naar inhoud

XP installeren na crashen laptop lukt niet...


Aanbevolen berichten

Hallo helden,\r\n\r\nIk heb hier een laptop van Packerd Bell. Deze deed het altijd prima met windows vista. \r\nTot.. een paar weken geleden. Computerlief wilde niet meer opstarten. Hij bleef hangen bij de melding \r\n\"Er is een probleem opgetreden tijdens het communiceren met een apparaat dat met uw computer is verbonden.\r\n\r\nDeze fout wordt mogelijk veroorzaakt door een extern opslagapparaat, zoals een extern USB-station, los te koppelen terwijl het apparaat in gebruik was, of door beschadigde hardware, zoals een vaste schijf of cd-rom station die/dat beschadigd raakt. Zorg ervoor dat elk verwisselbaar opslagmedium juist is aangesloten, en start vervolgens uw computer opnieuw op.\r\ncode: 0xc00000e9\r\n\r\nIk heb niets geinstalleerd voor de crash en er zijn ook geen rare apparaten aangesloten (geweest)\r\n\r\nRecovery deed het niet. Niets.. Heb alles via good-old-dos weten te kopieeren en de schijf proberen te repareren. Bij het overzetten kreeg ik veel klachten van de computer over cylinder redundancy enzo... Harde schijf probleem dacht ik...\r\nDus... alles formateren.... En..\r\nToen een legale versie windows XP er op zetten..... NEE DUS..\r\nHij wil het niet doen. Hij blijft elke keer hangen bij \'voorbereiden installatie\' bij 34 procent ofzo... Hij is dan bezig met de \'apparaten\'\r\n\r\nWat is er kapot? De HD? of iets anders? Ik heb (nog) geen zin op de computer weg te brengen voor reparatie... HULLLP!\r\n\r\nDank jullie wel!\r\nGreetings,\r\nSnakie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...