Ga naar inhoud

Registersleutel?


Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nHad al eerder gepost toen ik vista had over een freeze. Maar sinds windows 7 uit is heb ik een nieuwe pc gekocht. \r\n\r\nAlleen zit ik met een registersleutel probleem, nadat ik klite codec pack ge\"installeerd had. Vind auslogic registry cleaner elke keer een probleem die hij niet kan verwijderen ook niet in veilige modus. Ik open regedit met administrator rechten via rechtermuisknop erop.\r\n\r\nMet een ander programma heb ik geprobeerd om de volledige rechten te krijgen en hem dan te verwijderen. Maar ik krijg nog steeds de volgende melding te zien:\r\nfout bij verwijderen er is een fout opgetreden bij het verwijderen. \r\nMaar toen dacht ik als ik klite uninstal via revo uninstaller die doet ook na scan en verwijderd alles, staat hij er nog steeds in. \r\n\r\nEn dat krijg ik te zien bij deze sleutel:\r\nThis registry key HKEY_CLASSES_ROOT\\CLSID\\{D5E8041D-920F-45e9-B8FB-B1DEB82C6E5E} does not contain valid data and can be removed. (Via auslogic gekopieerd)\r\n\r\nccleaner vind hem niet. Is er een mogelijkheid om hem te verwijderen?\r\n\r\nWant weet wel een script voor mappen te verwijderen maar niet voor een register sleutel?\r\n[U]del /s /q /f \"C:\\ de map die je wilt verwijderen*.*\"[/U] opslaan in kladblok als .cmd bestand en dan uitvoeren. \r\n\r\nKan iemand mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...