Ga naar inhoud

Vensterformaat


Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Ik ben sinds kort overgegaan naar Windows 7. Alles weet ik redelijk te vinden maar het rare is dat de pc de venster formaten niet onthoud. Met Vista was het zo dat als je het venster gemaximaliseerd sloot hij de volgende keer weer groot verscheen. Dit wil ik met Deze Computer. Als ik het venster groot maak en ik open hem opnieuw dan staat hij er weer groot. Start ik echter de pc opnieuw (warm of koud) dan is het venster weer klein. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het namelijk een beetje storend.\r\n\r\nDank \r\n\r\nRoy
Link naar reactie
Je moet het venster maximaliseren op de hoeken van het scherm. Ga met je muisaanwijzer naar linksboven en sleep dat naar de hoek van je beeldscherm, je ziet dan het venster groter worden. Doe dan hetzelfde rechtsonder. Dus niet kiezen voor maximaliseren naast het kruisje voor afsluiten. Als je dat hebt gedaan dan kies je bestand en dan afsluiten. Als je dan weer je scherm opent moet je scherm gemaximaliseerd openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...