Ga naar inhoud

Dumping psychical memory (opgelost)


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleempje op mijn Windows Vista, telkens als ik de computer opstart in normale modus, komt er na een tijdje een blauw scherm waarin iets staat over dumping psychical memory, en een getal dat oploopt. Als het gedaan is, dan herstart de computer. Dit herhaalt zich steeds. Oorzaak?: Ik heb een keer Panda Cloud Antivirus geïnstalleerd naast mijn AVG 9.0, en toen zag ik in mijn processenlijst ielowutil.exe. Helemaal overdonderd heb ik het beëindigd... Het was een belangrijk systeembestand. Systeemherstel geprobeerd... Alles ok en wel, maar na een tijdje deed het probleem zich weer voor. Ik kan mijn computer wel zonder problemen in veilige modus met netwerkmogelijkheden starten, dus daaruit doe ik ook dit bericht... Help me A.U.B., want ik wil niet met dit probleem blijven zitten!!!\r\n\r\nGamer1120\r\n\r\nPS: Ik ben nog maar 12, maar heb veel verstand van computers...
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;505322]Haal dat Help en Snel Even weg\r\n\r\nBijna Iedereen vraagt hier om hulp .\r\n\r\n/////////////////////////////////////////\r\n\r\nHeb je een Vista DVD doe daarmee de herstelfunctie.\r\n\r\nDus DVD plaatsen en goed naar het menu luisteren.\r\n\r\n\r\nPS: Ik ben nog maar 12, maar heb veel verstand van computers...Nog niet Genoeg dus[/QUOTE]\r\nIk heb geen Vista DVD. Vista Home Basic was voorgeïnstalleerd. \'k Heb \'m van de Sint gekregen.
Link naar reactie
[QUOTE=Gamer1120;505321]PS: Ik ben nog maar 12, maar heb veel verstand van computers...[/QUOTE]\n\nOok ik kan het niet nalaten om dan toch even in te koppen:\n\n[QUOTE=Gamer1120;505321]Ik heb een keer Panda Cloud Antivirus geïnstalleerd naast mijn AVG 9.0, en toen zag ik in mijn processenlijst ielowutil.exe. Helemaal overdonderd heb ik het beëindigd... Het was een belangrijk systeembestand. Systeemherstel geprobeerd... [/QUOTE]\n\nHet installeren van 2 virusscanners naast elkaar is, zoals menigeen met wat meer dan gemiddeld computerverstand weet, niet zo handig.\nEn om vervolgens maar zo een taak in de processenlijst af te breken, vind ik ook niet zo heel slim. Controleer vooraf dan in ieder geval via google wat het proces zou kunnen betekenen en of het een risico is.\n\nHet aanpassen doe je door je 1e bericht te selecteren (schaartje/pas aan). Kies daarna de button \'meer opties\' en dan kun je volgens mij e.e.a. wijzigen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...