Ga naar inhoud

Acer e-recovery start ipv Windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb een upgrade gedaan van Windows home premium naar Windows 7 ultimate.\r\nNu start de laptop alleen nog maar in de E-recovery mode.\r\nWindows 7 staat er wel op maar de partitie waarop deze staat wordt dus niet aangesproken ? \r\n\r\nDit heb ik: een Acer Aspire 5735Z met origineel Windows home basic\r\nDit heb ik eerder gedaan: Windows home premium erop gezet,clean install,hierdoor kon ik geen gebruik maken van de acer recovery partitie (werd wel gevonden met een partitie manager)\r\nHierover heb ik Windows 7 ultimate gedaan, en vanaf dat moment start de laptop niet verder dan de opeens weer herkende E-recovery partitie...\r\nWie weet wat ?
Link naar reactie
[QUOTE=pkers;505157]Ik heb een upgrade gedaan van Windows home premium naar Windows 7 ultimate.\r\nNu start de laptop alleen nog maar in de E-recovery mode.\r\nWindows 7 staat er wel op maar de partitie waarop deze staat wordt dus niet aangesproken ? \r\n\r\nDit heb ik: een Acer Aspire 5735Z met origineel Windows home basic\r\nDit heb ik eerder gedaan: Windows home premium erop gezet,clean install,hierdoor kon ik geen gebruik maken van de acer recovery partitie (werd wel gevonden met een partitie manager)\r\nHierover heb ik Windows 7 ultimate gedaan, en vanaf dat moment start de laptop niet verder dan de opeens weer herkende E-recovery partitie...\r\nWie weet wat ?[/QUOTE]\r\n\r\nal een keer geprobeerd in veilige modus te starten? en dan van daaruit kijken of je een systeemherstel kan doen.\r\n\r\nsucses \r\n\r\nfireman39
Link naar reactie
[QUOTE=pkers;505221]Ook in veilige modus start het e-recovery op. Ik kan dan niets anders doen dan de eerder genoemde opties....[/QUOTE]\r\n\r\nsorry maar dan denk ik dat je hem helemaal opnieuw moet installeren over de oude heen en dan niet clean instal maar eroverheen zodat je misschien nog je oude bestanden terug kan halen, anders ben je volgens mij helaas alles kwijt.\r\n\r\nsucse\r\n\r\nfireman39
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...