Ga naar inhoud

Geschiedenis in IE 8


Aanbevolen berichten

De geschiedenis in IE 8 wordt bij mij niet helemaal verwijderd. Ik heb alles al geprobeerd maar een paar sites die ik heel lang geleden een keer heb bezocht blijven maar terugkomen. Hoe kan ik dit weg krijgen? Ik snap er niks van, heb echt alles al geprobeerd!\r\n\r\nEn ja, het zijn sites van het type waarvan je niet wil dat je kinderen weten dat je ze bezoekt. (daarover hoeven dus geen grapjes meer te worden gemaakt). ;-)
Link naar reactie
[QUOTE=Ocampa;504961]een paar sites die ik heel lang geleden een keer heb bezocht blijven maar terugkomen. [/QUOTE]\r\n\r\nWat bedoel je met \"terugkomen\"? Blijven ze in je lijst met bezochte sites in de adresbalk staan? Staan ze (elke keer opnieuw) tussen je favorieten? Komen er pop-ups naar voren?\r\n\r\nAls je in IE kiest voor verwijderen van geschiedenis, ingevoerde adressen en cookies, wordt er dan niets verwijderd of alleen deze site(s) niet?
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;504967]Wat bedoel je met \"terugkomen\"? Blijven ze in je lijst met bezochte sites in de adresbalk staan? Staan ze (elke keer opnieuw) tussen je favorieten? Komen er pop-ups naar voren?[/quote]\r\n\r\nIk heb een plaatje bijgevoegd, waar \"HIER\" staat blijven die sites terugkomen, ook als ik de geschiedenis wis.\r\n\r\n[quote]Als je in IE kiest voor verwijderen van geschiedenis, ingevoerde adressen en cookies, wordt er dan niets verwijderd of alleen deze site(s) niet?[/QUOTE]\r\n\r\nAlleen die sites niet, de rest wel.
Link naar reactie
[QUOTE=fireman39;504989]via beveiliging in IE8 naar geschiedenis wissen alles aanvinken en op ok klikken IE8 afsluiten en dan afwachten is hij klaar staat er niets meer in.\r\n\r\nanders ccleaner en dan aanvinken en het is ook weg\r\n\r\ngroetjes\r\n\r\nfireman39[/QUOTE]\r\n\r\nAllemaal al gedaan, heeft niet gehlopen. :(
Link naar reactie
Opruimen Favorieten in IE8 als zowel MS en toolbar opruimen NIET helpt.\n\nProbeer \"R-Wipe&Clean\" maar eens, bij mij ondanks CCleaner-bij-elke-boot nog maar even 2 Gb schijfruimte op C-partitie terug gekregen (ja hoor, nieuwste zoekfunctie van MS bouwt een complete database op, één keer aangeklikt en stiekem \"idle\" gedraaid, nooit meer gebruikt @!*&).\n\nWeet wat je opruimt, je kunt aanvinken wat opgeschoond moet worden.\nTe veel en je kunt allerlei \"makkelijke\" settings verliezen (nou ja ...).\n\nTrial-licentie 30 dagen ruim voldoende.\n\"http://www.alltheweb.com/search?cat=web&cs=iso88591&q=R-Wipe%26Clean&rys=0&itag=crv&_sb_lang=pref\" (dubbele quotes wegpoetsen en plakken in je Adresbalk).\n\nSucces !
Link naar reactie
  • 4 weken later...
wat ook helpt:\r\n\r\nExtra-Internetopties; tabblad Inhoud, kies \"instellingen\" bij Automatisch aanvullen.\r\n\r\nOnder het kopje Adresbalk staan een aantal keuzes, zorg dat er geen vinkje staat voor \"Windows Search gebruiken voor betere resultaten\"\r\n\r\nals je daarna op OK drukt, zal als je iets in je adresbalk typt, niet al na www. een hele rij met ooit bezochte pagina\'s verschijnen...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Obelix71;505167]waarom zo\'n moeilijke link?\r\n[url]http://www.r-wipe.com/[/url] Trial is overigens 15 dagen geldig.[/QUOTE]\r\n\r\nOmdat je zoiets wilt gebruiken, wees slim en pak een zoekmachine dus.\r\nDeze voor gebruik en Goooooooogle voor kopen (verkoopshit = G).\r\n\r\nSinds 1998 onlinegebruiker, eerste knop voor tien zoekmachines in tabbladen vanaf Firefox 2.x ... \r\n\"Internetten\" doet deze ICT\'er niet, alleen vinden wat iets toevoegt ?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...