Ga naar inhoud

Audio opnemen in Windows Vista


Aanbevolen berichten

[QUOTE=ars;437098]:s Sinds een aantal weken draai ik met een nieuwe pc voorzien van Windows Vista.\nWat ik vooral mis, is de mogelijkheid om geluid op te nemen van de geluidskaart. Dus als je bv luistert naar internet radio kan dat niet meer.\nAudiomix ontbreekt ook op mijn pc, wat nodig is om op te kunnen nemen.\nIn Windows XP was dit geen probleem, maar vista mist deze mogelijkheid.\nIs er een programma om dit alsnog te kunnen doen?[/QUOTE]\nHallo ars, je moet als je Vista gebruikt de audiodrivers opnieuw installeren door op het file rechts te klikken en dan bij eigenschappen naar compatibilietijt te gaan en Windows XP SP2 te kiezen en dan de install opnieuw doen, dan gaat het werken.\n\n\nGroet:\nLeen\nDelft
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
[QUOTE=Obelix71;504729]Hallo PH-LCS, welkom op het computeridee forum.\r\n\r\nhet wordt altijd gewaardeerd als iemand reageert op een vraag, maar het is wel handig om daarbij te kijken of het om een actueel topic gaat. Ik zelf verwacht niet dat ars nu nog op een antwoord wacht ;-)[/QUOTE]\r\n\r\nSorry Obelix ik zie nu pas dat het een oude melding is, maar wie weet want dit probleem met Vista loopt nog steeds op het net zag ik, dus misschien help ik een ander er ook mee. ;)\r\n\r\nGroet:\r\nLeen\r\nDelft
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...