Ga naar inhoud

Verwijderen XP versie's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op de c schijf staat/stond Windows XP . Heb toen Windows XP prof er bij opgezet om uit te proberen.\r\nHeb geprobeerd de eerste geinstalleerde XP te verwijderen, dit lukte niet. Omdat ik toch aan het klooien was heb ik maar tevens Windows 7 geinstalleerd. Als ik Win Prof opstart zie ik nog een gedeelte van Windows XP oud staan maar niets van Windows 7 en heb ik te weinig ruimte nu op de c schijf. Start ik echter op met Win 7 ziet hij niets van de geinstalleerde XP versies en voldoende ruimte.\r\n\r\nVraag:\r\n\r\n1. Waarom ziet xp niet Win 7 en anders om.\r\n2. Waarom is de de schijf ruimte anders tussen XP en Win7\r\n3. Hoe kan ik c: formateren zodat ik verder kan gaan met een schone c schijf en uiteindelijk verder ka gaan met een opnieuw geinstalleerde Win 7\r\n\r\n\r\nGaarne raad en advies
Link naar reactie
Windows 7 ziet zijn eigen partitie altijd als C:\\, ook al staat die als je met XP in schijfbeheer kijkt op D,E,F etc. Verder kan XP W7 niet herkennen, die bestond immers nog niet toen XP uitkwam. Maak eens een zgn \'Live-CD\' waarmee je opstart en je schijven kan verkennen.\nHier een link naar een uitleg en de verschillende mogelijkheden.\n[URL]http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_CD[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...