Ga naar inhoud

Acer xp naar vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een acer aspire 7530\r\nen heb het goed verpest, aangezien het me handig leek wou ik hier xp opzetten\r\n\r\nmet veel moeite is alles gelukt, maar het erge: alles van acer is eraf (ik kan zelfs geen wifi internet gebruiken)\r\nen de computer is zo traag als wat.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik hier weer dood normale vista opzet?\r\nde alt+f10 methode werkt niet, dan krijg ik \"wilt u de computer normaal opstarten\" ipv of ik hem wil herstellen\r\n\r\n\r\nrick
Link naar reactie
Je hebt zeker geen recovery-dvd?\nIn dat geval van iemand een Vista-dvd lenen (geen recovery-exemplaar) en deze installeren met je eigen licentiecode die je op de sticker op de laptop kunt vinden.\n\nAcer-gebeuren kun je hopelijk vanaf de website van Acer downloaden en vervolgens zelf installeren. Als dat niet het geval is, contact opnemen met acer en een echte recovery-dvd aanvragen, omdat het recovery-gebeuren op de schijf stuk is.\n\nDat de computer onder XP traag is komt mogelijk door het ontbreken van drivers. Bijvoorbeeld die van de chipset en de grafische kaart. Wifi precies hetzelfde: de wifi-driver ontbreekt. Installeer alle benodigde drivers en het zal onder XP een stuk beter gaan.
Link naar reactie
Je kan all drivers voor je notebook met XP erop vinden hier:\r\n\r\n[url]http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1g.c2att92=1&ctx1.att21k=1&CRC=1424172634[/url]\r\n\r\nProbeer dit eens en het zou mooi moeten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...