Ga naar inhoud

USB stuurprogramma voor Sony handycam en Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Mait Stevens;366671]hallo,\r\nIk heb sinds kort een laptop met Windows Vista. Nu wil ik mijn Sony Videocamera DCR-TRV 22E met de USB kabel verbinden. Het orginele instalatieschijfje van Sony werkt niet op vista.\r\nde site van Sony geeft aan dat de videocamera geen apart geinstalleerd besturingsprogramma nodig heeft onder Vista omdat bij het aansluiten Vista zelf de camera zal herkennen.\r\nNadat ik de camera met de USB kabel heb aangesloten gaat Vista naar de besturing zoeken en lukt dit niet maar krijg ik de foutmelding op de computer;compatibility issue between Windows Vista en Sony Handycam DCR-30.Waar ligt nu het probleem, want ik heb een DCR-TRV22E en geen DCR-30? Is het een windows fout of een Sony fout en hoe moet ik dit nu oplossen??\r\nWie weet het antwoord hierop?\r\ngroetjes,\r\nmait[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk heb het zelfde probleem is het bij u opgelost en zo ja hoe??
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hoi Mait,Ik heb hetzelde probleem als jij.\r\nIk heb de \"Vista\"driver van het internet te gehaald maar deze wordt niet geopend .\r\nOok bij eigenschappen de juiste \"Vista \"uitvoering aangegeven maar ondanks dat wordt hij niet herkend. Ook ik heb nu geen idee meer hoe wel!\r\nGraag Reactie\'s\r\n\r\n[QUOTE=Mait Stevens;366671]hallo,\r\nIk heb sinds kort een laptop met Windows Vista. Nu wil ik mijn Sony Videocamera DCR-TRV 22E met de USB kabel verbinden. Het orginele instalatieschijfje van Sony werkt niet op vista.\r\nde site van Sony geeft aan dat de videocamera geen apart geinstalleerd besturingsprogramma nodig heeft onder Vista omdat bij het aansluiten Vista zelf de camera zal herkennen.\r\nNadat ik de camera met de USB kabel heb aangesloten gaat Vista naar de besturing zoeken en lukt dit niet maar krijg ik de foutmelding op de computer;compatibility issue between Windows Vista en Sony Handycam DCR-30.Waar ligt nu het probleem, want ik heb een DCR-TRV22E en geen DCR-30? Is het een windows fout of een Sony fout en hoe moet ik dit nu oplossen??\r\nWie weet het antwoord hierop?\r\ngroetjes,\r\nmait[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...