Ga naar inhoud

Updaten naar Windows 7 en bestanden veilig?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben Robin en ben DJ.\r\nIk heb 25 GB aan muziek op mijn harde schijf staan.\r\nIk ben van plan om te updaten van Windows XP naar Windows 7.\r\nIk had mijn bestanden op de C: partitie staan, die heb ik verplaatst naar D:.\r\nAls ik nu een schone installatie start (want dat moet dus schijnbaar als je van XP naar 7 wilt...) en Windows 7 installeer op C:. Ben ik dan mijn bestanden op D: kwijt?!\r\n\r\nGroetjes,\r\nRobin
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;503443]Dvd\'s branden? USB-stick? Lenen?\r\n\r\nHeb het net zelf ervaren; 2 maanden oude laptop wil niet meer opstarten; harde schijf maakt wel een teringherrie, maar daar houdt het dan ook mee op :s\r\nZonder backup ben je dan aardig de l#l....[/QUOTE]\r\n\r\n:S. Fijn. Me centjes zijn een beetje op na de aanschaf van Windows 7... En weet ik hoeveel DVD\'s of USB\'s voor 25 GB muziek is ook erg onhandig!
Link naar reactie
Op een dvd past zo\'n 4,5 GB, dus dan is uit te rekenen hoeveel je er nodig hebt.\nEr zijn usb-sticks waar het in 1x op kan, maar die zijn duurder dan een externe harde schijf.\n\nJe moet het helemaal zelf weten, maar dan niet achteraf een topic starten met daarin de vraag hoe je de bestanden weer terug kunt halen mochten ze wel verdwenen zijn... ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...