Ga naar inhoud

Computer valt steeds uit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Lezer,\r\n\r\nIk heb een groot probleem met het opstarten van mijn pc, als ik hem aan doe kan ik 3 min computeren en dan word het scherm opeens zwart. Dan druk ik op reset, dan komt i weer. Meestal gaat het de tweede keer goed en heb ik verder geen problemen.\r\n\r\nMaar tegenwoordig gebeurt het steeds vaker dat die na de tweede keer opstarten(gereset te hebben) geen begin tekst meer weer geeft, ofwel het scherm blijft zwart en je hoort de computer ook niet meer ratelen.\r\n\r\nIk druk hem uit.... wacht ongeveer 10 minuten. Dan doet i het weer. Soms ook dan nog een keer uitvallen en dan begint de cyclus weer opnieuw.\r\n\r\nOok gebeurt het dat i na een derde keer gereset is om het current password.\r\n\r\nGroet Tom
Link naar reactie
Zo te horen een hardware probleem.\r\nMisschien met het geheugen of de voeding.\r\n\r\nKan je soms dus nog gewoon lang computeren ?\r\n\r\nJe kan proberen in de PC alle losse insteekmodules zoals grafische kaart (als die er in zit) en de geheugenmodules, en kabels naar de disks en voeding een keer los te maken en weer vast te zetten.
Link naar reactie
Dan denk je dus ook aan een warmte probleem, en daarom vroeg ik of het langer computeren soms nog wel ging. In dat laatste geval is warmte (te veel stof) niet zo waarschijnlijk.\r\n\r\nMaar als de fans onder het stof zaten moesten ze toch schoon. En de rest van de PC ook even meenemen door met een stofzuiger en kwastje het stof er voorzichtig uit te zuigen.\r\n\r\nMaar het werkt al (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...