Ga naar inhoud

Het grote Unattented Windows topic!!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

installeer netframwork 2.0\r\ninstalleer nLite 1.3 RC\r\nMaak benodigde mappen op andere partitie dan C:\\\r\n1. Maak een nieuwe map met de naam (bvb) \"X:\\xpprosp2\"\r\n- Kopiieer volledige XP-CD cdinhoud naar \"X:\\xpprosp2\"\r\n2. maak een map X:\\sp2\r\n- download sp2 en zet deze in \"X:\\sp2\"\r\n3. maak nieuwe map \"X:\\updates\"\r\n- download updates die voor jou van toepassing zijn.. Ik volg het op via (Download wel NL-versie)\r\nVoor mezelf heb ik de keus gemaakt stap voor stap te integreren\r\nsp2, updates, componenten verwijderen, drivers installeren.\r\nOnbeheerste setup,opties en tweaks doe ik samen.\r\nAls je dit voor het eerst gaat doen volg dan deze GOUDEN tip:\r\nWanneer je klaar bent met het integreren van sp2 en updates.Maak een kopie van de map \"X:\\xpprosp2\" en noem die \"X:\\xpprosp2_basis\"\r\nOm te voorkomen da je die stappen straks weer moet overdoen alst fout loopt tijdens eerste gebruik.\r\nGebruik (bvb) virtualpc om het resultaat te testen.\r\nSPIJTIG genoeg heb ik deze raad niet gekregen toen ik nlite begon te gebruiken. Nlite is goeie stuff . Toeters en bellen heb ik niks aan.MAAR LET WEL GOED OP BIJ HET VERWIJDEREN VAN COMPONENTEN.Ga NIET te LITE\r\n\r\n[B]Zo ga je ook te werkt met Office[/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...