Ga naar inhoud

Windows 7 en Icoontjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In de bijlage is te zien dat een deel van mijn icoontjes, gestationeerd op het bureaublad wegvallen evenals in de mappen (waar ze helemaal zwart worden). Wanneer \"persoonlijke instellingen\" wordt geopend dan is daar voor de achtergrond een vierkant gekleurd transperant blok te zien zoals oa de taakbalk er uit gaat zien. Maar in het kleine venstertje dat geactiveerd wordt zodra een icoontje wordt aangeklikt, in dat venstertje wordt het gekleurde blokje transperant weergegeven waardoor het icoon voor het grootste deel weggedrukt wordt. Nu heb ik in die persoonlijke instellingen al met alle mogelijkheden zitten spelen echter zonder resultaat. Ook heb ik de instellingen onder \"geavanceerde instellingen voor prestaties\" aan en weer uit gevinkt. Dat zette ook geen zoden aan de dijk. Nu er een donkere achtergrond op het bureaublad staat zijn de icoontjes helemaal zichtbaar. Maar eigenlijk zouden ze altijd zichtbaar moeten zijn. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Het lijkt er op dat het teken voor snelkoppeling(een pijltje) niet wordt weergegeven, dit is meestal in het register op te lossen, maar hoe weet ik niet precies. Het is trouwens niet aan te raden zonder voldoende kennis het register te bewerken, maar misschien helpen mijn opmerkingen met een speurtocht op Google, of is er iemand hier op het forum aanwezig met verstand van zaken.
Link naar reactie
Het probleem met de icoontjes is opgelost. Een klein programma start samen met Windows op. Dit programma regelt een aantal instructies en blokkeerde daarbij het pijltje van de icoontjes (omdat ik dit al zolang gebruik heb ik daar niet meer bij stil gestaan (leeftijd)). Gewoon veel wat ook onder XP draaide geïnstalleerd (mogelijk bij de pro uitvoering van Win7 als zijnde een XP programma uitvoering). Ik heb dit programma verwijdert en nu is alles weer zoals het hoort.\nBij deze bedank ik allen voor hun inzet en mee denken. Een menselijk brein is vaak toch net even beter dan een elektronisch brein.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...