Ga naar inhoud

windows live messenger


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows 7 en wil graag dat windows live messenger niet automatisch opstart wanneer ik Windows live hotmail open.\r\nIk heb in start uitvoeren getypt en daarna services.msc\r\nIn het venster dat verscheen stond wel een lijst van services, maar Windows live messenger kan ik niet uitschakelen want die staat er niet bij.\r\nDesnoods wil ik het hele programma wel verwijderen want het is irritant :@ als dat telkens ongevraagd opduikt. \r\nBedankt.
Link naar reactie
Nee dat helpt ook niks.\r\nIk heb de opties windows live messenger starten bij het aanmelden bij windows weggevinkt.\r\nEn ook de optie automatisch aanmelden bij verbinding met internet.\r\nDat vervelende windows live messenger blijft maar terugkomen.\r\nIk weet ook niet hoe ik die opdringerige rommel van windows moet verwijderen.
Link naar reactie
Zelfs software is in het configuratuescherm niet te vinden.\r\nDatzelfde is het geval als de tip van Obelix71 opvolg.\r\nTjonge. jonge dachten ze het makkelijker te maken? Nou daar zijn ze niet in geslaagd. Die mappenstructuur is ook al geen verbetering. En dat er geen outlook op zit is een groot gemis.\r\nWat verlang ik terug naar XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...