Ga naar inhoud

Vista naar windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb nu weet ik hoeveel berichten gelezen en snap het echt niet meer......\r\n\r\nMijn vraag:\r\n\r\nIk heb het weekend een laptop gekocht met Vista Home Premium 32 bit. Direct via internet ook de upgrade naar windows 7 gekocht.\r\n\r\nIk heb vorige week ook een originele Windows 7 Home Premium 64 bit gekocht voor mijn desktop.\r\n\r\nDe upgrade dvd van windows heb ik nog niet, maar kan desondanks het onderstaande?\r\n\r\nKan ik nu de officiele dvd van Windows 7 64 bit installeren en de key van de Vista Home Premium 32 bit invoeren? \r\n\r\nAlvast dank voor een antwoord.
Link naar reactie
Neen, als win7 64bits op je laptop wilt zetten zal je een volledig ieuwe install moeten doen. Je kan niet zomaar van 32-bits naar 64-bits upgraden en je kan uiteraard ook niet de key van de Vista gebruiken voor de win7 install. Maar als je het afgelopen weekeinde pas je laptop gekocht hebt dan doe je toch een volle install van de 64-bits versie? Je hebt de code en het zal geen fout geven bij de activatie!\r\nEven voor de duidelijkheid, de win7 die je via het internet bestelt hebt is deze 64 of 32 bits?
Link naar reactie
Neen, je kan win7 nog een keer (her)installeren, je krijgt 2 of 3 keer de kans om windows te (her)installeren en te activeren met de zelfde key voor het geval je pc het opgeeft maar in jou geval mag je \r\nje 32bits niet vervangen door de 64bits want dit zou dan betekenen dat je 1 versie van windows op meerdere machines draait, je zal moeten wachten tot je de bestelde versie hebt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...