Ga naar inhoud

Nieuw instal op netbook


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHet is weer zo ver..\r\nDe computer van mijn nichtje, een netbook van Asus Eeepc met 10 gb hd, zit vol met troep, virussen en ander ongein.\r\nAan mij de vraag om het maar weer \"effe\" op te knappen.\r\n\r\nHet enigste wat ik weer is dus dat het een asus Eeepc is met 10 gb en heb een driver cd.\r\nWelke versie van Vista of W7 kan hier op, of is er een speciale versie voor netbooks ?\r\n\r\nAlvast vriendelijk bedankt voor de info.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;501510]Zou je iets nauwkeuriger kunnen zijn : \r\n\r\n[url]http://event.asus.com/eeepc/comparison/eeepc_comparison.htm[/url][/QUOTE]\r\n\r\nNiet echt noodzakelijk. Als ik die lijst zo zie wil je op geeneen van die dingen Win7 installeren. Denk eerst eens aan een uitbreiding naar 2 GB ram voordat je aan Win7 begint te denken. 1 GB ram kan op zich wel, maar echt lekker zal het nooit lopen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoi,\r\n\r\nEen update...\r\nHet wil dus met geen mogelijkheid lukken....\r\nBetreft de schijf, kwam ik er achter dat het het 2 schijven zijn.\r\n1 x 4 gig en 1 x 8 gig ssd schijf.\r\nIk kan de 8 gig scijf niet benaderen om xp op te zetten.\r\nword automatisch naar de kleine schijf verwezen..\r\n\r\nHeb evt de recovery cd ..\r\n\r\nIemand een oplossing ?\r\n\r\nTHX...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...