Ga naar inhoud

Lage overdracht snelheid USB 2.0 in Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb Windows 7 op mijn pc staan en nu wil ik grote film bestanden van 10-14 GB overzetten naar een externe HD. Mijn pc begint met een snelheid van 100-125 mb per seconde. Maar binnen enkele seconden/minuten is de snelheid verlaagd tot nog geen 10 mb per seconde. \r\n\r\nHet is een nieuwe HD van Western digital 1,5 TB, ondersteund USB 2.\r\nMijn moederbord ondersteund dit ook (Asus P5K).\r\nIk heb de laatste drivers van de chipset geinstalleerd. (Via Intel en via Asus gedownload)\r\nOnder windows apparaatbeheer zijn er geen foutmeldingen.\r\nZitten verder geen andere USB aparaten aangesloten (m.u.v. mijn Muis)\r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen?\r\nWie heeft er een oplossing?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nIk heb het volgende al gedaan:\r\nApparaatbeheer->Schrijfstations->Mijn HD gekozen->Beleidsregels\r\nGekozen voor \"Betere prestaties\".\r\nMaar ook dit helpt niet :(
Link naar reactie
Hoi Neechee,\r\n\r\nHet gaat voornamelijk om grote bestanden, Complete backup\'s van mijn home video bestanden.\r\nDus je zit al snel aan 10-14 GB per bestand. (En 3 kleine bestanden die Pinnacle studio aanmaakt).\r\n\r\nIk gebruik ook de meegeleverde kabels die bij de HD zitten en deze zijn direct op het moederbord aangesloten via de achteringang (Niet via de los aan te sluiten extra poorten)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...