Ga naar inhoud

Windows 7 met Samsung NC20


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung NC20 netbook met daarop Windows XP. Deze loopt echter geregeld vast (in firefox freezed ie kan ik hem alleen met de powerknop uitzetten). Ik overweeg nu om Windows 7 hierop te zetten. Gaat dit lekker draaien op deze netbook? Vergelijkbaar met XP of zal ik toch snelheidsverschillen merken?\r\nVerder zal Windows 7 op een DVD worden aangeleverd, maar volgens mij is het mogelijk om deze op een usb-stick te laden om hem zo te kunnen installeren? Alvast bedankt!\r\n\r\nTom
Link naar reactie
Dank u. Ik heb inmiddels geprobeerd om Firefox te herinstalleren, maar dit lost het probleem niet op. Ik ga nu dus voor een schone installatie. Ben er nog niet over uit of dit XP wordt of WIndows 7. Ben eigenlijk wel benieuwd naar WIndows 7 en via Surfspot kost de professional versie slechts 18 euro (lichtere versie niet voor dat bedrag). Ik vraag me alleen af of dit niet te zwaar is voor de laptop. Heb er wel 2 gb RAM in zitten, maar een collega vertelde me dat een netbook Windows 7 (professional of ultimate) niet gaat trekken. Hoe denken jullie daarover?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels staat Windows 7 op de laptop. Installatie vrij vlot verlopen. Eerst backups gemaakt en gegevens veiliggesteld. Alleen blijkt nu dat ik een dual boot heb gemaakt en XP en alle gegevens dus ook nog op de schijf staan (komt dit doordat ik Windows 7 op mijn andere partitie heb gezet?). Nu even wachten tot alles fatsoenlijk werkt en daarna denk ik XP eraf gooien. Of is het raadzaam XP te laten staan? Is de laptop daardoor niet trager? Wat is straks de makkelijkste manier om XP volledig te verwijderen?\n\nBedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...