Ga naar inhoud

Pc blijft opstarten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

een paar dagen geleden startte ik heel normaal mijn pc op, op het eerste gezicht leek het alsof er niks aan de hand was.\r\nmaar al snel kwam er een scherm met verschillende opstart mogelijkheden onder andere: veilige modus, normale modus enz.\r\nik heb eerst gewoon normaal opstarten geprobeerd daaruit bleek dat na het laadbalkje van windows de pc opnieuw opstarte.\r\ndaarnaa heb ik de andere opties ook geprobeerd daarbij gebeurde hetzelfde.\r\nde reden dat ik deze topic open is omdat bij vergelijkbare forums werd gesproken van f8 indrukken zodat je gewoon veilige modus kon gebruiken maar dat was niet het geval.\r\nook heb ik uit verschillende forums begrepen dat er een virus is dat je pc constant opnieuw opstart.\r\nik post dit om een nieuw idee te krijgen voor mijn pc.\r\n\r\nik hoop dat julie mij zouden kunnen helpen.\r\nmvg. Sami\r\n\r\nextra info: \r\n\r\nbestuurings systeem: Windows XP home edition\r\n\r\nvoor extra info of overige vragen, post een reply.\r\n\r\nalvast bedankt:)
Link naar reactie
[QUOTE]maar al snel kwam er een scherm met verschillende opstart mogelijkheden onder andere: veilige modus, normale modus enz.\r\n\r\nde reden dat ik deze topic open is omdat bij vergelijkbare forums werd gesproken van f8 indrukken zodat je gewoon veilige modus kon gebruiken maar dat was niet het geval.[/QUOTE]\r\nJe zat dus al in het bedoelde F8 menu om de veiligemodus te kiezen,maar die werkt kennelijk niet.\r\n@Joman\r\n[QUOTE]Probeer het toch nog maar een keer. Direct vanaf de start hardnekkig op de F8 blijven tokkelen![/QUOTE]\r\nHier even bij aantekenen,dat er op veel computers 2 F8 menu\'s te vinden zijn.\r\n\r\n1.Het veel aangehaalde F8 menu om de veiligemodus e.d. te kunnen kiezen.\r\n\r\n2.De F8 mogelijkheid om een soort \"bootmenu\" op te roepen,waar je uit de verschillende media,zoals CDRom,hardeschijf,USB-stick e.d. kunt kiezen.\r\n\r\nHet laatste F8 menu,krijg je door direct tijdens het opstarten op F8 te tappen en het eerste door op F8 te drukken,zodra de mededeling daartoe op het scherm verschijnt.\r\n\r\nWellicht is er een opstarbestand beschadigd,haal hier een fixntldr bestand op waarmee je ook een F8 menu kunt oproepen,waarmee het misschien wel lukt om in de veiligemodus te komen.\r\n\r\nTijdens het opstarten,krijg je een menu te zien met 10 keuzes.Afhankelijk op welke schijf\\partitie Windows staat,kun je direct met een van deze keuzes Windows opstarten,als het een beschadigd opstartbestand betreft.\r\n\r\n[url]http://www.tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm[/url]\r\n\r\nDirecte downloads:\r\n\r\n[url]http://www.tinyempire.com/notes/files/fixntldriso.zip[/url]\r\n\r\n[url]http://www.tinyempire.com/notes/files/ntldrusb.zip[/url]\r\n\r\nIngeval je de iso-file gebruikt,je weet hoe je een iso moet branden?Als image,dus de iso niet uitpakken en ook niet in het brandprogramma slepen.\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...