Ga naar inhoud

Windows 7 geen geluid


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nKrijg geen geluid bij windows 7 Ultimate.\r\nMoederbord is een ASUS P4V800D-X en ik heb reeds de update van de vista drivers geprobeert doch zonder resultaat.\r\nIk heb ook nog XP op een andere schijf in de pc staan en daar werkt alles prima, dus aan de hardware of de aansluitingen ligt het niet.\r\nIk heb reeds veel gegoogeld hieromtrent en het blijkt dat velen dit probleem hebben. Jammer genoeg heb ik nergens een afdoende oplossing gevonden.\r\nHopelijk kan hier iemand mij helpen.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nNico
Link naar reactie
Hallo,\r\nIk had op een hulpsite deze driver gevonden ( 6285_Vista_APO ) doch die blijkt ook niet te werken.\r\nIk zie bij het afspelen van sound wel dat de boxen geluid geven ( Visueel ) doch er komt geen noot uit.\r\nAfwachten dus of asus alsnog een driver maakt en anders zal ik een nieuwe soundcard moeten steken.\r\nBedankt en groetjes,\r\nNico
Link naar reactie
[QUOTE=darkmvr;501089]kijk voor je pc of laptop bij asus site drivers vind je daar niks kun je beter terug gaan naar windows xp want vista is om te janke. [/QUOTE]\r\n\r\nDat jij niet met Vista om kan gaan wil natuurlijk niet zeggen dat Vista \'om te janken\' is. Xp loopt ondertussen technisch en qua beveiliging ver achter met Vista en Win7, dus om deze redenen zou je gewoon XP af moeten schrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...