Ga naar inhoud

Windows 7 - Eigen achtergrond instellen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=anel115;500504]Ik neem aan dat je windows 7 starter hebt ,\r\nen daar kan je de achtergrond niet veranderander .\r\nDat hebben ze gedaan om windows 7 nog soepeler op netbook´s ,\r\nte laten draaien . \r\nMaar je kan ook een programma downloaden genaamd ,\r\nserious samurai kijk maar op youtube .[/QUOTE]\r\n\r\nDankjewel! Ik heb inderdaad starter, en werk op een netbook.\r\n\r\nIk kwam er al niet uit, want bovengenoemde opties zijn allen niet beschikbaar op deze versie Windows 7 starter.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=anel115;500504]Ik neem aan dat je windows 7 starter hebt ,\r\nen daar kan je de achtergrond niet veranderander .\r\nDat hebben ze gedaan om windows 7 nog soepeler op netbook´s ,\r\nte laten draaien . \r\nMaar je kan ook een programma downloaden genaamd ,\r\nserious samurai kijk maar op youtube .[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb ook windows 7 starter. Ik heb die ene programma opgezocht op youtube en google, maar ik heb helemaal niks kunnen vinden :(\r\nZou iemand een link van dit programma (serious samurai) kunnen sturen...????
Link naar reactie
Ik weet niet hoe het in WIN 7 zit, maar kan het niet zoals bij één van deze...?\n\n[ATTACH]14827[/ATTACH]\n[B]IE / Firefox[/B]\n\n[ATTACH]14828[/ATTACH]\n[B]Paint[/B]\n\n[ATTACH]14829[/ATTACH]\n[B]Windows fotogalerie[/B]\n\nik weet niet af het zo kan, maar het is te proberen, toch???\n\nIk hoop dat ik zo heb kunnen helpen......
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb zelf ook windows 7 starter en ik heb \"Oceanis_Change_Background_W7.zip\" gedownload.\nWerkt perfect en je kunt zelfs een slideshow instellen.\nDe maat van de iconen op buroblad zijn te verkleinen door een muis aan te sluiten, de cursor op een icoon te zetten en dan alt en control in te drukken en met het scrollwieltje te draaien.\nBuroblad op zn kop zetten (geen idee waar dat voor dient): alt en control indrukken en op pijltjes toets naar beneden klikken, naar boven weer terug.\nVeel plezier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...