Ga naar inhoud

computer acer, van vista naar windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een jaar geleden een computer van Acer aangeschaft (de Acer Aspire M1641). Standaard zat daar al Windows Vista Home Premium op, geen problemen mee en alles werkt gewoon (nog steeds) goed... Volgens de site van Acer zelf zou er Windows 7 op mijn pc kunnen, en dit is dan wat ik ook graag wil. (Helaas kwam ik niet in aanmerking voor de gratis Windows 7 upgrade die ze aanboden omdat ik mijn pc niet na een bepaalde datum gekocht had.)\r\n\r\nIk wil graag de overstap maken naar Windows 7, alleen kan dit wel en hoe? Ik heb geen cd\'s met drivers e.d. er bij gekregen, al kun je deze wel terug vinden op de site van Acer zelf (als het goed is). Maar krijg ik, omdat ik geen cd\'s niets heb, geen problemen hier mee? Ook niet omdat er ergens, dit heb ik horen zeggen, Windows Vista Home Premium op een schijf \'verstopt\' staat (ik weet de precieze benaming hiervoor niet meer, maar het is een bestandje ergens)? Ik ben erg in de war en hoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\nDan nog één vraag. Wat houd een upgrade precies in? Voor +/- 110 euro kun je een Windows 7 upgrade kopen en voor +/- 200 euro de \'gewone\' versie. Maar stel dat er ooit iets met mijn pc gebeurd en alles moet er op nieuw op, dan heb ik mijn Vista niet meer dus is die upgrade dan toch ook waardeloos? Dan kan ik toch beter die van 200 euro kopen en dan alles schoon en nieuw er op installeren.. ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...