Ga naar inhoud

prbleem met geluid in win 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn geluid\r\nik heb windows 7 pro\r\nhet geluid schakelt zig steed uit\r\nen als ik dan het programma probleem oplosing laat draaien\r\ngeeft hij aan dat het geluid niet als stanard staat\r\ndit laat ik hem dan oplossen en dan doet het geluid het weer\r\nvoor bepaalde tijd en dan sluit hij weer af\r\nik heb al drivers die aangegeven worden voor mijn moederbord op de site van gigabite geinstaleerd\r\nen nog blijf het probleem bestaan\r\nik weet het niet meer!!\r\nmeschien iemand hier een oplossing voor mij ???\r\n\r\n\r\ngegevens van mijn pc.\r\n\r\nMoederbord GA-945P-S3 Intel CoreT 2 Extreme/ Intel CoreT 2 Duo\r\nProcessor Intel Pentium Dual Core E2180 2 GHz 2 GHz 64bit\r\nGeheugen 2x Buffalo (1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM)\r\nVideo ATI Radeon x1550, 512 geheugen\r\n1x 80 GB & 1x 160 GB Sata schijf
Link naar reactie
het probleem is opgelost\r\nhij was steeds aan het schakelen tussen de audio aansluiting aan de voorkant en de achterkant van mijn pc\r\nik vermoet dat de voor audio aan sluiting toch de oorzaak was\r\nik heb nu de voor audio stekker van de voor audio van het moederbord er af gehaald (die gebruik ik toch niet)\r\nen nu doet het geluid het wel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...