Ga naar inhoud

Documenten naar andere partitie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heel simpel.\r\n\r\n- Maak op de gewenste partitie een map aan met dezelfde naam als de gebruikersmap.\r\n- Open deze map\r\n- Ga naar START, klik met de rechter muistoets op de gebruikersmap rechts boven in het menu\r\n- Kies OPENEN\r\n- selecteer alle items uit die map en verplaats ze naar de map op de andere partitie.\r\n\r\nKlaar.
Link naar reactie
Ik heb geen Windows7, maar vermoed dat er met de procedure die qpc beschrijft iets mis gaat. In Windows XP nl kun je de gehele map Mijn documenten (en dus ook Mijn afbeeldingen) verplaatsen naar een andere partitie door middel van rechtsklikken > Eigenschappen.\nAls er dan een document moet worden opgeslagen wordt ook automatisch de nieuwe locatie aangesproken.\nAls ik mis zit, mag je me terugfluiten qpc.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;500081]Ik heb geen Windows7, maar vermoed dat er met de procedure die qpc beschrijft iets mis gaat. In Windows XP nl kun je de gehele map Mijn documenten (en dus ook Mijn afbeeldingen) verplaatsen naar een andere partitie door middel van rechtsklikken > Eigenschappen.\r\nAls er dan een document moet worden opgeslagen wordt ook automatisch de nieuwe locatie aangesproken.\r\nAls ik mis zit, mag je me terugfluiten qpc.[/QUOTE]\r\n\r\nJe hebt het mis....;)\r\n\r\nIn Vista/Win7 heb je namelijk niet meer \'alleen\' een map \'mijn documenten\' waarin dan weer mappen zoals mijn \'mijn afbeeldingen\' zitten.\r\nJe hebt een \'gebruikersmap\' waarin alle mappen afzonderlijk staat (afbeeldingen, downloads, favorieten, documenten etc.), welke stuk voor stuk naar een andere locatie verplaats kunnen worden.\r\nWil je echter al deze mappen tegelijk ergens anders naartoe verplaatsen (wat dus wel zo slim is), dan zal je dus de \'gebruikersmap\' een andere locatie moeten geven en dat doe je op de manier zoals ik omschreef.\r\n\r\nHier een uitleg;\r\n\r\n[url]http://www.vistabits.nl/howto/gebruikersmap_verplaatsen.htm[/url]
Link naar reactie
[B][I]Joman bedankt voor de nuttige link!\ngpc/reintje en Enigma147,door jullie reaktie\'s is me veel duidelijk geworden.\nBij mijn XP-pc had ik al in het verleden de procedure,door reintje beschreven,\nuitgevoerd en dat werkte prima!\n\nDoor gebruik te maken van de link van gpc\"Tweaksen Optimalisatie\" mijn\ndata kunnen verplaatsen naar een grotere partitie op de W7-pc.\n\nOokben ik blij met Enigma zijn opmerking de data niet in één folder onder te brengen.\nDames en Heren alles werkt na behoren,foto\'s,film enz heeft nu elk een eigen\npartitie! Bedankt!!\n\n[URL=\"http://lemsteraak.expertpagina.nl\"]http://lemsteraak.expertpagina.nl[/URL] [/I][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...