Ga naar inhoud

Pc loopt vast direct bij aanraken van toetsen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Toetsenbord aanraken en pc loopt vast!(al bij opstarten)\r\n\r\n\r\nAls ik mijn pc aanzet loopt ie netjes door naar het windows-scherm om jezelf in te loggen.\r\n\r\nZodra je aan een willekeurige toets zit van het toetsenbord loopt ie vast, je kan dus geen wachtwoord invoeren, niet afsluiten, helemaal niets!\r\n\r\nWel kan ik de pc opstarten in veilige modus (F8), maar ook dan start ie weer door naar windows inlog scherm, met hetzelfde probleem.\r\n\r\nAls ik in het scherm zit van inloggen en ik zeg: restart dan geeft ie een foutmelding:\r\n\r\nThe instruction 0x0012e826 referenced at memory 0x000000e8 memory could not be read\r\n\r\nclick ok to terminate or cancel \r\n\r\n\r\n\r\nook met veilige modus start ie op, en dan zie ik een hele lijst met als laatste:\r\n\r\nmulti(0)disk(0)Rdiskpartition1\\windows\\system32\\drivers\r\n\r\ndan stopt ie en vraagt ie: \r\nclick esc to cancel loading sptd.sys\r\n\r\n\r\nIemand een idee waar het vandaan komt? of beter, hoe ik het op kan lossen?\r\nHet is mijn zakelijke pc dus hoop dat iemand me erg snel kan hepen!\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nGroetjes\r\nLeontien
Link naar reactie
Heb je ook al eens een kwartiertje gewacht bij dat inlogscherm om te zien of je dan weer controle over keyboard krijgt ?\nHeb je Ctrl+Alt+Del geprobeerd ?\n\nIs het een USB toetsenbord, en zo ja, heb je de mogelijkheid een PS/2 toetsenbord te gebruiken ?\n\nDat in safe mode met [I]sptd.sys[/I] wordt op internet meestal in verband gebracht met Deamon tools, maar ik weet er het fijne niet van.\nWat gebeurt er dan als je op ESC drukt ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...